aanslepend probleem luchtvochtigheid???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stinnes
    Retired
    • Feb 2009
    • 40

    #1

    aanslepend probleem luchtvochtigheid???

    Korting op 420shop
    Hellow daar,

    ik zit nog in de groei en krijg mijn luchtvohtigheidspercent niet naar omhoog.
    Heb er twee natte handdoeken inhangen, één op de grond en een emmer water erin staan. Krijg het niet hoger dan 50 percent

    Grtz stinnes
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #2
    heb je al is een stomer geprobeert
    ken je bij de blokker zelfs al kopen dacht ik , als dat je LV geen boost geeft dan weet ik hert ook niet meer :O

    Comment

    • stiff
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Feb 2009
      • 479

      #3
      hey stinnes zit ook met dat probleem! zit ook in de groei en krijg dat niet hoger als 40 percent,heb ook natte handdoeken en emmer water staan,denk dat een mistmaker of een luchtbevochtiger een optie (noodzaak) is ! anders weet ik niet wat te doen..

      mvg

      Comment

      • world
        Retired
        • Mar 2009
        • 9

        #4
        Hoi,

        Ook ik ben een absolute beginner, maar hier staan mijn jongen planten in de nachtelijke uren in de badkamer, ik neem voor het licht uit gaat nog even een douche en de vochtigheids graad die is dan op dat moment ruim boven de 60% en die zakt in de loop van de nacht rustig terug naar zo 58%.
        Verder heb ik er over dag bakjes met water in staan, direkt onder de planten, zodat de warmte die van de lamp afkomt ook het water verdampt in de bakjes zo houdt ik mijn vochtigheidsgraad op peil.
        Ik weet niet of dit het juiste advies is, misschien is zo stomer inderdaad nog beter maar voor mij is dit de eerste keer, dus ik probeer ook wat dingen uit, misschien heb je er wat aan.

        gr world

        Comment

        • Stinnes
          Retired
          • Feb 2009
          • 40

          #5
          ms enig idee hoeveel een stomer ongeveer kost???

          Grtz, en bedankt he

          Comment

          • weedlover
            Banned
            • May 2008
            • 975

            #6
            zou het kunnen dat je afzuiging te sterk is?

            grtz

            Comment

            • Stinnes
              Retired
              • Feb 2009
              • 40

              #7
              nee, zou ni kunnen want heb dimmer eropstaan en die staat echt heel laag...

              Grtz

              Comment

              • stiff
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Feb 2009
                • 479

                #8
                ja weedlover dit zou kunnen!! wat doe ik eraan dan?

                mvg

                Comment

                • darkiess
                  Retired
                  • May 2008
                  • 1645

                  #9
                  je kan kijken bij www.growshopalien.nl
                  en dan voor een lucht bevochtiger kijken denk dat de kleintjes niet al te duur zijn

                  Comment

                  • weedlover
                    Banned
                    • May 2008
                    • 975

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door steven
                    ja weedlover dit zou kunnen!! wat doe ik eraan dan?

                    mvg
                    minder afzuigen!

                    grtz

                    Comment

                    Bezig...