tijd nadert wachten of knippen ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Keza
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 296

    #1

    tijd nadert wachten of knippen ?

    Korting op 420shop
    Goede avond lui,

    Mijn eigen plantje is bijna klaar denk ik, als ik de trichomen zo bekijk, het is een White Lemon sinds 28 februari in de bloei, bloeitijd is 8-9 weken. Wat denken jullie ? zie hier mijn foto's
    Ciaoo
    20150507_014352.jpg20150507_014352.jpg
    Long time ago, Back on track.
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: tijd nadert wachten of knippen ?

    mischien nog een weekje of 2?
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • GDog
      Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 671

      #3
      Re: tijd nadert wachten of knippen ?

      Die lijken nog aan te wille dikken!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

      Comment

      • Wierie Wierie
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 848

        #4
        Re: tijd nadert wachten of knippen ?

        Volgens mij worden die nog wel wat dikker
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment

        • Zboy
          Expert Stoner
          Member
          • May 2011
          • 75

          #5
          Re: tijd nadert wachten of knippen ?

          Die kan nog veele dikker worden ...
          nog goeie dikke 3 weeken laten staan
          Bloeitijd op die ze voorspellen , mag je alltijd met een koreltje zout nemen..
          zal je niet betreuren

          heb zelf ook voor dit dilemma gestaan & heb ook gewacht
          opbrengst was 2x zo dik

          succses met je beslissing
          2015 * zboy's toppentuintje *

          en voor de rest blaazee it mede growers

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: tijd nadert wachten of knippen ?

            En ?
            Hoe is het er mee Keza ? Al geoogst ?
            Hoe ruikt deze ?
            Heb je nog meer foto's van de plant ?
            Een smoke reportje straks ?
            Dat zou erg fijn zijn.
            Meer vragen heb ik niet.
            6 maar.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Keza
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 296

              #7
              Re: tijd nadert wachten of knippen ?

              Hehe,
              Op het moment dat Zboy zei laat ze nog maar staan heb ik ze geoogst.
              3 White Lemons. Ruiken allemaal verschillend.
              Ik heb geen foto's van de plant nu, wel in mijn vorig topic.

              Het smoke report:
              Qua smaak heeft het iets zachts. Na 2 seconden word het warm. Maar proef ook wat citrus bij uitblazen.
              Het slaat niet in maar het effect bouwt op. Lacherig, actief maar na een tijd een echte bankhanger.

              Me telefoon is kapot, kan niks uploaden nu.
              Long time ago, Back on track.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: tijd nadert wachten of knippen ?

                Thanks voor de update!
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Keza
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 296

                  #9
                  Re: tijd nadert wachten of knippen ?

                  You're welcome
                  Nog een week, heb ik mijn telefoon weer terug. Kan ik wat bud shots laten zien hopelijk.
                  Long time ago, Back on track.

                  Comment

                  Bezig...