Vraag over stekes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • johnnybe76
    Retired
    • Oct 2008
    • 4

    #1

    Vraag over stekes

    Korting op 420shop
    Een vraag waar ik momenteel niet uitkom:
    Heb stekjes gekocht bij de lokale growboer, die zitten in een soort van rotswol.
    Moeten deze met de stek in de potten worden gestoken? en hoe diep ongeveer?
    Heb potten van 11 Liter.
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Gewoon er omheen laten zitten , en poten tot de lobblaadjes nog net boven de grond uitkomen.

    Grtz.

    Comment

    • johnnybe76
      Retired
      • Oct 2008
      • 4

      #3
      Ok...thnx

      Ook ga ik preventief de stekjes onderdompelen in spint-insecticiden, en daarna ompotten in de 11 liter potten, hoeveel water kan ik ze het beste geven met wortelstimulator?

      Comment

      • mistie
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 38

        #4
        das een goed idee , da doe ik ook , ik gebruik die spint-o-kill en wortelstimulator kan je een beetje verdunnen met water en zet je stekken hierin dan in de grond

        Comment

        Bezig...