onderontwikkelde toppen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Harfie
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2009
    • 45

    #1

    onderontwikkelde toppen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb 2 planten staan waarvan 1 veel te hoog geworden is deze heb ik omgebogen maar nu zijn de hoogste toppen van de plant veel kleiner gebleven de andere plant bloeit super en de boven toppen zijn heerlijk dik

    Maar van die gebogen plant willen de boven toppen niet echt goed doorgroeien/bloeien iemand een idee wat dit veroorzaakt?

    Ik moet nog 3 a 4 weken bloei...

    alvast bedankt
    Last edited by Harfie; 17 March 2009, 20:54.
    First thing to grow, than you need to blow...
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    mmm,dat zou ik nu niet direkt weten...

    hij is toch niet geknakt ofzo?

    ik heb er ook 2 omgebogen nu,ik zal je wel laten weten of die ook hetzelfde probleem hebben...

    grtzzz

    Comment

    • midnight fantasy
      Wicked Stoner
      • Jul 2008
      • 264

      #3
      kan het licht er nog goed aan?
      anders die 1 wat langer laten staan dan.

      Comment

      • Harfie
        Senior Stoner
        Member
        • Feb 2009
        • 45

        #4
        licht kan er nog net zo goed bij er zitten wel 2 kleine scheurtjes in de stam maar niet echt diep maar de overige toppen na de scheurtjes groeien wel goed.

        denk dat ik ze maar een week langer staan als dat nodig is
        First thing to grow, than you need to blow...

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #5
          Hey, kan je eens foto's plaatsen aub.
          Ben wel benieuwd.

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • mistie
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2009
            • 38

            #6
            als je plant te hoog doorgroeit gaat er veel voeding naar het onderhouden van de plant en bladeren , als je ziet dat dit gaat gebeuren kan je de plant toppen maar doe dit alleen in de groeifase
            ik heb een tijd gekweekt in een vrij kleine ruimte en en de stekken gingen direct in bloei dus ze zullen nooit te groot worden .
            wat je ook kan doen is snoeien ;alles aan de onderkant van de plant knip je aff zodat je alleen je bovenste toppen overhoud
            alle voeding gaat naar je grote toppen en niet naar die kleine rommel aan de onderkant

            Comment

            Bezig...