Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steel is 6 centimeter . normaal?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Steel is 6 centimeter . normaal?

    Korting op 420shop
    Hey!

    Ik ben een week geleden begonnen met mijn gefeminiseerde skunk zaadjes te ontkiemen. Al van de tweede dag zag ik een mooi worteltje verschijnen. Nu is mijn stekje/plantje een weekje oud en de steel* is zo een 6 centimeter en vanboven zijn er gewoon 4 kleine blaadjes. Nu vroeg ik me af of dit wel gezond is (zo een lange steel). Ik gebruik een simpele 8 watt Tl Lamp met kleurcode 94 (volgens de sticky zeer goed) hij hangt een 15-20 centimeter boven de plant. Ik combineer het ook met zonlicht als de zon zich eens laten zien deze dagen.

    Maar mijn vraag nu: geef ik mijn plantje nu te weinig licht (vermits hij zo groot wordt zonder echt bladeren te ontwikelen) of is dit normaal?
    En mijn tweede vraag; ik rook in mijn kamer. Kan dit slecht zijn voor mn plantje of maakt het niet veel uit?

    Ik heb vandaag ook een soort kast gemaakt met tegen de muur aluminium folie zodat de plant toch wat meer licht kan krijgen.

    Mvg.
    Roll that shit,
    Smoke that shit,
    Pass that shit,
    Enjoy the friendship of magic !

    #2
    om op je eerste vraag te antwoorden: simpel je tl-lamp lager hangen, je plantje strekt uit op zoek naar licht.
    Hang je lamp op zo'n 5 centimeter erboven.

    Om op je tweede vraag te antwoorden: i have no idee

    grtz

    Comment


      #3
      Bedankt, ik heb hem nu een 6-7 tal centimeter boven het plantje gehangen (lamp veranderen gaat moeilijk perfect, ik verplaats het shab in mijn boekenkast). Zal over twee dagen zien of het verandering heeft opgeleverd, verwacht normaal van wel. Je redenering over het uistrekken voor licht klinkt logisch (:.

      Bedankt
      Mvg
      Roll that shit,
      Smoke that shit,
      Pass that shit,
      Enjoy the friendship of magic !

      Comment


        #4
        nice, doe zo verder

        grtz

        Comment


          #5
          Even verslag van twee dagen later. Ik heb de lamp dus lager gehangen en nu beginnen de blaadjes mooi groot te worden (:.
          Roll that shit,
          Smoke that shit,
          Pass that shit,
          Enjoy the friendship of magic !

          Comment


            #6
            Voila si, das dan ook weer in orde, superWL heeft weer goed werk geleverd

            grtz

            Comment


              #7
              je kan natuurlijk ook het plantje in hoogte verstellen met bijv cd hoesjes

              groet

              Comment


                #8
                ja, das waar, maar het principe blijft hetzelfde

                grtz

                Comment

                Bezig...
                X