Water temp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • phg27
    Retired
    • Nov 2008
    • 126

    #1

    Water temp

    Korting op 420shop
    Vraagje ,

    welke temp is het beste als ik water geef!!

    grtz...
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Ik geef water op kamertemperatuur +- 19 graden.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • stiff
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Feb 2009
      • 479

      #3
      zet men water in men tent..

      mvg

      Comment

      • mistie
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 38

        #4
        22graden maar ik weet niet of dit wel zo belangrijk is (het mag gewoon niet koud zijn )

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #5
          @ blackjack: ik zou je voeding niet in je tent zetten,door het sterke licht verliest de voeding zijn werking....

          grtzzz

          Comment

          • weedlover
            Banned
            • May 2008
            • 975

            #6
            en als je het nu tgen het licht afschermt?

            Comment

            • haze'o'lator
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 1273

              #7
              goeie vraag...

              ik zou het eigenlijk niet weten maar normaal gezien zou je het zo wel kunnen doen!

              grtzzz

              Comment

              • ijscoman1
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2008
                • 1768

                #8
                Licht breekt bepaalde stoffen in de voeding af, altijd donker bewaren tenzij de fles lichtdicht is Als het goed is staat het er meestal ook op

                Greetzz

                Comment

                • zion
                  Advanced Grower
                  • Feb 2008
                  • 1056

                  #9
                  Ik zou zeggen, water op grondtemperatuur
                  Maar
                  Denk eens, hoe gaat het in de natuur?
                  Ik denk dat het nogal complex in en elkaar zit, daarom effe in gewone taal.
                  Wolken zijn waterdamp, die gaan condenseren: waterdamp wordt water.
                  Waterdamp heeft een hoge temperatuur (>100°C). Water heeft een lage temperatuur(<100°C).
                  De toestand (waterdamp of vloeibaar water) hangt af van de omgevingstemperatuur.
                  Die omgevingstemperatuur is ofwel die van de lucht, ofwel die van de grondaarde.
                  Nu moeten we dus weten wat de meest ideale bodemtemperatuur voor onze plantjes is.
                  Ik heb het onlangs ergens gelezen, zal het eens opzoeken. Ik hoop dat ik het nog vind.

                  Greetz,
                  zion

                  Comment

                  • Robba
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 809

                    #10
                    Het beste is de temperatuur van de omgeving.

                    Grtz.

                    Comment

                    • stiff
                      Gandhi Ganjamaster
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2009
                      • 479

                      #11
                      @haze'o
                      thx! voor de tip..
                      zit wel licht en luchtdicht maar ga het voor de zekerheid uit tentje zetten..
                      @robba,dat was ook mijn gedacht..daarmee dat ik mijn water in men tentje zette..

                      grtjs

                      Comment

                      • zion
                        Advanced Grower
                        • Feb 2008
                        • 1056

                        #12
                        Is mijn commentaar dan zo nen grote zever?

                        Greetz,
                        zion

                        Comment

                        • sirhc
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2009
                          • 83

                          #13
                          22° hier werd mij verteld in de shop
                          met aquarium hittedingetje in de kuip

                          Comment

                          Bezig...