Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel gram?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hoeveel gram?

    Hey Amazing, bedankt voor je duidelijke reactie.

    Ik besluit inderdaad gewoon om af te wachten en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren, in dit stadium komt er inderdaad nog te weinig vanaf.
    Ik merk wel dat de top zich aan het ontwikkelen is, dus zolang dit zo door gaat blijf ik lekker wachten.

    Hier een fotootje hoe ze er op dit moment bij staat:

    20150529_160758.jpg

    Ik laat ze nu ook continu buiten staan in plaats van binnen weer naar buiten, vinden ze volgens mij ook een stuk fijner

    Comment


      #32
      Re: Hoeveel gram?

      de linkse heeft een beetje meer water nodig en de rechtse heeft een teveel aan voeding.

      Comment


        #33
        Re: Hoeveel gram?

        Ait thanx voor het advies. De linker hangt er inderdaad soms een beetje slapjes bij terwijl de aarde dan wel vochtig aan voelt.. weet ook niet precies wat er aan de hand is. Ik gebruik trouwens bloeivoeding met een npk van 4-4-10 (goedkoop bij een bloemist gekocht voor 3 euro), maar zal dan wel even wat minder geven

        Comment


          #34
          Re: Hoeveel gram?

          vind het eerlijk gezegd een klein plantje , volgen je werkt met voeding...

          Comment


            #35
            Re: Hoeveel gram?

            Voeding doe ik ook pas sinds een paar dagen.. Wou het eerst eigenlijk niet doen maar kwam toen die goedkope voeding tegen

            Comment


              #36
              Re: Hoeveel gram?

              Help! Kan iemand mij vertellen of deze plant toprot heeft? Vergeleken met de andere plantjes vind ik deze top er anders uitzien en heeft een beetje een grijze tint. Ik ben hier echter nog geen expert in dus durf het niet met zekerheid te zeggen!

              20150603_091348.jpg20150603_091344.jpg

              Als iemand er een mening over kan geven: graag!

              Comment

              Bezig...
              X