Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Investeren in mijn DP90, Jullie advies nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Investeren in mijn DP90, Jullie advies nodig

    Korting op 420shop
    Goede avond Lui,

    Ik ben net begonnen aan mijn 2e run in mijn DP90. Met 6x Indica Champions. White Berry, Ice Cream en de Sensi.

    Nu hangt er een 150w T-neon set, en naar mijn idee mag er wel wat extra's bij komen.
    Toch twijfel ik om te investeren in LED. Om het te combineren Tneon met LED, of puur in T-neon.
    Wat denken jullie ? Zo ben ik een aantal dingen tegengekomen :

    http://www.g-tools.nl/product/tl-spa...ght-reflector/

    http://www.g-tools.nl/product/tl-spa...led-kweeklamp/

    http://www.hetledwarenhuis.nl/websho...bloeilamp.html

    Ik heb geen link van een LED Ufo, zijn veel na maak enzo in omloop.

    Hebben jullie een advies ? Wat zou een mooie aanvulling zijn voor in mijn DP90.


    Ciaoo
    Long time ago, Back on track.

    #2
    Re: Investeren in mijn DP90, Jullie advies nodig

    Zou je geen tweede tneon willen hangen? Past makkelijk. Alleen de afzuiging in de gaten houden. Het word dan wel warm in het tentje. Zelf vind ik 6 planten beetje veel. Helemaal als je de scrogmethode hanteert. Dan is 4 al genoeg en 3 werkt eigenlijk net iets prettiger. Heerlijke tent is die dp 90. Multifunctioneel .ik zelf gebruik geen led-verlichting. Worden nu ook mooie resultaten mee geboekt. Das niet altijd zo geweest. Led icm tneon kan ik je dus geen advies over geven. Ik ben wel te spreken over tneon in een dp90. 2 setjes en knallen maar als de afzuiging dus voldoende capaciteit heeft. Suc6. Gr JB
    Keep em green

    Comment


      #3
      Re: Investeren in mijn DP90, Jullie advies nodig

      Daar zat ik inderdaad nog aan te denken 2e Tneon. Als de afzuiging uit staat word het al behoorlijk warm met 1 Tneon. 6 planten staan in 3x 6.5 liter en 3x 11liter.

      Heb wel een 185m3 afzuigen, binnenkort een andere halen. Ding maakt kabaal
      Long time ago, Back on track.

      Comment


        #4
        Re: Investeren in mijn DP90, Jullie advies nodig

        Snachts lampen aan is idd prettiger ivm afzuiging. Ik heb het zelf met 2 x 110 w en 185m3 met een stabiele omgevingsruimte. Das prima te doen. 6,5 liter vind ik zelf wat aan de krappe kant. Ligt aan de voorgroei. Afzuiging uit met lampen aan is niet te doen. Lekker laten draaien. Ventilator erbij en knalluh. Veel wijsheid toegewenst met je beslissing. Gegroet JB
        Keep em green

        Comment


          #5
          Re: Investeren in mijn DP90, Jullie advies nodig

          Ik ben zelf een led kweker en begin er nu lekkere resultaten mee te boeken en ik heb een paneel van future growing en dan de green serie ook voor ongeveer 300 euro (iets minder) en daag kun je makkelijk 10 plante onder kwijt ( niet dat dat het doel moet zijn, maar het kan wel) [IMG] ff google en dan heb je um zo gevonden ikzelf heb de 300 watt . Ik hoop dat je er iets aan hebt . Grtz puur indica


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Investeren in mijn DP90, Jullie advies nodig

            Overigens dit is een oude foto mijn hok is geen zoldertje meer haha


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Investeren in mijn DP90, Jullie advies nodig

              Hey puur indica thanks voor je reactie,

              300watt is te veel voor in mijn hokje. Maar wat is je ervaring ermee ? Is het het geld waard ? Aangezien ik het maar een keer kan uitgeven.
              Een 150watt zou wel kunnen. Of 75w Ufo

              Heeft er iemand ervaring met Futuregrowing?
              Long time ago, Back on track.

              Comment

              Bezig...
              X