oogst uit zaadjes halen? en dan verder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator
    en als je ze voor het raam zet heb je wel eens kans op gestrekte planten omdat het glas van de raam een bepaalde hoeveelheid uv-licht tegen houdt,daarom zou ik het al niet doen!
    Uv-licht heeft niet zoveel te maken met het kweken van wiet, het zorgt gewoon in een lichte mate voor dat ziektes zich minder kunnen ontwikkelen. Anders zou dat willen zeggen dat je op een zonnebank zou kunnen kweken .
    Dat glas kan absoluut geen kwaad eigenlijk, in serres is het allemaal glas en daar groeien planten prima onder . Je kan heuse resultaten bekomen in serres zelfs omdat het daar ook meestal tropisch warm is .

    Greetzzz
    Jona

    Comment

    • ellen
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 153

      #17
      dank voor de tips

      GR Ellen

      Comment

      Bezig...