Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

diverse voedings schema's ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    diverse voedings schema's ?

    Korting op 420shop

    Heeft elke haze soort zijn eigen voedingsschema nodig? Ik snap wel dat een haze van 12 weken een ander schema heeft dan 10 weken.
    Maar als ik een zilverhaze zou willen krijg ik dan weer een ander schema dan nu amnesia? Wordt gek van al die potjes die je NET niet hebt weet je wel of laat ik mij een OORTJE aannaaien om het maar zo te noemen?

    #2
    Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij is een plant niet schemagebonden. Het hangt enkel van je voedingslijn af dacht ik. Daarom is het ook het beste om voeding en supplementen van hetzelfde merk te gebruiken. Maaaaar ik kan het fout hebben

    Hoe gaat het eigenlijk met je Amnesia?

    Greetzz

    Comment


      #3
      ik dacht niet alleen je voedingslijn, een pp heeft andere dingen nodig dan een haze. De haze heeft echt in de eerst periode stikstof nodig. De EC en de PH is anders dan die voor een PP. Met de haze spoelde ik 1x per 10 dagen met humiblast en hier is dat nu niet nodig ( amnesia).

      Het is altijd raadzaam om 1 merk te nemen, maar waarom de verschillen er zijn, de mako haze is weer anders dan amnesia en dan heb ik het niet alleen over het aantal weken.

      Dus ik blijf nog steeds zitten met de vraag of er bij elke soort een ander schema hoort en waarom of waarom niet.

      mijn amnesia heeft geen lekkere kletsers, en ik zit ook met 2 lengte, heel raar, de ene had last van strekken en de andere niet, terwijl ze samen staan. maar gelukkig nog maar een week of 2 en dan knippen, ik word er niet blij van, het kan de soort zijn maar veel tussenruimte voor de volgende knop. Maar goed het is en blijft een natuurprodukt en je kan wel anders willen maar het is zo als het is, mijn fotocamerakaartje past op een of andere manier niet meer in mijn printer dus is het heel omslachtig om foto op pc te krijgen, maar ik zal wel proberen.

      Comment


        #4
        elke plant heeft hetzelfde schema volgens mij hoor.

        alleen sommige planten bloeien langer, maar de groei fase is voor elke plant hetzelfde.
        De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
        Belgium and The Netherlands stood as one...

        Mother Europe born from your womb
        Mother Europe on Your soil shall be my tomb

        Comment


          #5
          verplaatst naar binnenkweekvragen...

          grtzzz

          Comment


            #6
            De voedingsschema's zijn eigenlijk gewoon een richtlijn, maak gewoon dat je op het einde goed spoeld en pas je schema een beetje aan aan de verwachte bloeitijd voor je soort.

            Hou er ook altijd rekening mee dat je soort niet per se klaar is of misschien zelf iets vroeger kan klaar zijn of de verwachte bloeitijd..

            Ik kijk nu naar de kleur van de trichomen en dan als ze cloudy zijn ongeveer schakel ik over op spoelen..
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #7
              en met cloudy bedoel je wit?

              Comment

              Bezig...
              X