Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorbereiding voor me 2e kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voorbereiding voor me 2e kweekje

    Korting op 420shop
    Mijn eerste kweekje is bijna klaar en ik zit alvast te kijken voor me 2e kweekje

    Ik zal ook een verslagje maken zodat jullie hem kunnen volgen.

    Ik heb al:
    4 gorge's diamonds femin
    400wat lamp
    4 20l potten
    100l gold label aarde
    hydro a+b (2 verschillende)
    hydro root
    hydro spraymix
    bloombastic (komt ook binnenkort binnen)
    bitterzout
    400kub afzuiging
    500kub filter
    fancontroller met thermostaat
    2 koel ventilatortjes
    mistmaker
    ec meter
    ph meter (komt nog een nieuwe voor)

    Mijn oude hokkie is eigenlijk te klein om goed mee te kunnen groeien denk ik dus zit een beetje te denken over wat ik allemaal nodig heb en waar dit makkelijk vandaan te halen is aangezien er niet echt een growshop in de buurt zit.

    Een paar vragen waar ik nog antwoord op zoek:
    -hoe groot moet ik mijn hokkie maken?
    -is het verstandig een kleine tl aan te schaffen voor de voorgroei?
    -missen er nog belangrijke dingen in mijn lijstje?
    -waar kan ik makkelijk zwart/wit folie vinden?
    -iemand nog tips voor mijn inlaat

    Ik hoop dat mijn 2e kweek goed verloopt en ik jullie een mooi verslag kan laten lezen.
    First thing to grow, than you need to blow...

    #2

    Comment


      #3
      Mijn eerste kweekje is nog niet helemaal klaar maar zal nog even foto's posten samen met wat informatie, die hou je nog even tegoed ok?
      First thing to grow, than you need to blow...

      Comment


        #4
        het zijn 2 planten btw de ene is een shiva shanti II en een mexican sativa
        First thing to grow, than you need to blow...

        Comment


          #5
          Alright, Sativa liefhebber dus . Heb het eerder voor Indica's als het op kweken aankomt, zijn iets eerder klaar namelijk . Jammer dat het maar 2 plantjes zijn, kan ik moeilijk vergelijken met mijn vorige kweek die 4planten betrof. Anyways, je laat het me maar weten hoeveel je had. Ik rook namelijk niet maar ben wel heel geinteresseerd in de soortjes, opstelling en de daarmee gepaarde opbrengst .
          Waar sta je nu met je 1ste kweek trouwens? Ze hangen al te drogen of je moet nog aan het knippen gaan?

          Comment


            #6
            ga dit kweekje zeker volgen zen twee van men fav weedjes om te smoken leuke opstelling hebje daar, voorgroeien onder tl gaat ze maar beter is het btoch altijd onder een hps

            Comment


              #7
              mijn eerste kweek waren 2 planten ik ga nu voor 4 gorge's diamonds deze moeten nog geknipt worden moeten zelfs nog 1.5 week staan voor ze klaar zijn.

              het voorgroeien onder hps is voor mij ook makkelijker hoeveel afstand moet ik ongeveer houden in het begin?

              nog ideen over de grote van me nieuwe hokkie? de oude was maar 70*60*180 ongeveer
              First thing to grow, than you need to blow...

              Comment


                #8
                het voorgroeien onder hps is voor mij ook makkelijker hoeveel afstand moet ik ongeveer houden in het begin?
                Normaal kunnen je plantjes wel 30-40cm aan met een 400Watter maar die jongelingen moet je daarmee nog niet gaan belasten, begin op 70cm ofzo en ga elke dag 10cm zakken zodat ze niet teveel gaan strekken, beetje aanvoelen dat je ze niet verbrandt. Gewoon je lamp er direct gaan ophangen is af te raden .

                nog ideen over de grote van me nieuwe hokkie? de oude was maar 70*60*180 ongeveer

                Comment


                  #9
                  Hier alvast een paar foto's van me kweekje die nu nog in me hokkie staan.




                  First thing to grow, than you need to blow...

                  Comment


                    #10
                    dan ga ik daar maar even inkopen voor doen
                    nog tips waar ik zwart/wit folie zou kunnen vinden?
                    First thing to grow, than you need to blow...

                    Comment


                      #11
                      bij alien ken je volgens mij halen dus maar welke foto is silva shantie ll dan die heb ik zelf nu ook groetes chris 30

                      Comment


                        #12
                        de linker is de silva shantie II
                        First thing to grow, than you need to blow...

                        Comment


                          #13
                          dank u die heb ik ook alleen iets groter verkeerd begonnen maar ja begin lekker opnieuw groetjes chris30

                          Comment


                            #14
                            silva shanti nog nooit gerookt klinkt wel zeer leuk.
                            iemand al tege gekomen in een sjop?

                            Comment


                              #15
                              mijne was ook al groter heb hem 2x moeten buigen om niet over de 180cm te gaan.
                              First thing to grow, than you need to blow...

                              Comment

                              Bezig...
                              X