Kan je een Auto flower toppen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ip20
    Big Bongmaster
    Nieuw Lid
    • Jun 2015
    • 369

    #16
    Re: Kan je een Auto flower toppen?

    succes UndercoverSmoker, ik kweek ook op het balkon, zie mijn topic. Maar buiten is echt veel beter als binnen achter het raam. Wel af en toe een foto er bij he
    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

    Comment

    • UndercoverSmoker
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2015
      • 43

      #17
      Re: Kan je een Auto flower toppen?

      Ja, zal je topic wel even bekijken, intressant. Ik zet mn kweekverslag erop als ik wat meer heb zeg maar. Sws elke dag een foto .

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      Friends call me Johan

      Comment

      Bezig...