Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

totale beginner: Auto White Widow van de heksenketel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    totale beginner: Auto White Widow van de heksenketel

    Korting op 420shop
    Beste (waarschijnlijk meer ervaren) mede kwekers,

    Om jullie even wat inleiding te geven: Het begon allemaal toen mijn vriendin zij dat ze op kot ging in Brugge om te studeren. Ik vroeg mag ik geen wietplant zetten? zij zei neen tuurlijk niet. Nu op een zatte nacht in Gent zei ze zet maar je plant en zo ging het een sprong in het onbekende.. wiet kweken.

    Ik ging wat info vragen bij een vriend die dat wel es deed. hij raadde me als beginner en voor binnenkweek Autoflowers aan (deze bloeien vanzelf dit weet ik). Ik deed wat opzoekwerk en kwam heel wat tegenstrijdige informatie tegen dus ging ik gewoon om zaadjes naar de heksenketel en besloot daar alles te vragen. Nu die man kon gelijk niet veel uitleg geven..

    de soort die ik kocht (3 zaadjes):http://www.deheksenketel.com/OS/inde...7&search=Widow

    Ik heb besloten om 1 vd 3 nu te planten met behulp van een bureaulamp om eens wat ervaring op te doen om echt te beginnen in de zomer. nu mijn echte vragen hopelijk kunnen jullie me helpen:

    - is mijn soort zaadje een vrouwtje (feminised)? vind dit nergens in de heksenketel
    - ik heb mijn zaadje in een soort aardeschijfje gelegd dat 10 min in water moest trekken wanneer zou ik dit best verpotten?
    - ik heb stekgrond gekocht (20l) en een bloempot met 11l is dit goed genoeg?
    - heb een stuiver en een gieter gekocht ? wanneer en hoeveel best water ik heb gelezen vanaf de aarde droog is klopt dit?
    - hoe herken je als de plant overgaat van groei naar bloeifase?
    - dringende vraag: is ergens een kweekschema
    - is het waar dat je beter de takjes en blaadjes aftrekt waar geen wiet aan hangt?
    - in het weekend kan ik niet op kot zou +-40u licht dan beter zijn (gewoon raam of raam+burealamp?) of 40u donker
    - iemand nog tips/tricks: dingen die ik moet weten?

    alvast bedankt mede kwekers

    #2
    Re: totale beginner: Auto White Widow van de heksenketel

    Pfff...dat zijn gewoon de basis dingen waar je naar vraagt.

    1: vraag het de heksenketel.
    2: meteen als het boven is zet je het hele geval in een pot van 7 liter die je tot het randje met aarde vult.
    3: stekgrond is niet goed, dat is voor stekken of om in te zaaien. (daar heb je die sjoelschijf voor)
    4: geef zoveel water als de plant drinkt. In het begin is dit dus bijna niets.
    5: dan zie je topjes.
    6: een schema van wat ?
    7: Nee natuurlijk niet, van welke randdebiel heb je dat ?
    8: koop een timer
    9: een burolamp is niet geschikt
    10: ga eens even heel rap kweekverslagen lezen op dit forum want ik lijk wel gek dat ik hier m'n tijd aan zit te verdoen.
    11: als de plant ontdekt wordt -hoe klein ook- wordt je vriendin eruit geflikkerd. Dan staat ze op straat. Beter kweek je bij jezelf thuis.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: totale beginner: Auto White Widow van de heksenketel

          Veel gelul ermee ? Waren je letters op PH Sativa ? ghehe...
          Autoflowers zijn normaal altijd regulier.
          Ze worden fem. gemaakt met chemische middelen net als andere fem. soortjes.
          Maar verder begrijp je het wel.
          Hopen dat Goldkang het net zo snel door heeft.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X