empire filter?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • grimgor3x6
    Senior Stoner
    Member
    • May 2012
    • 33

    #1

    empire filter?

    Korting op 420shop
    Goedendag

    Ik heb een ruimte van zo'n 100x100x160,

    Nu ben ik alleen nog op zoek naar een goede filter aangezien ik deze wil aansluiten op een buis welke naar buiten loopt.

    Nu kwam ik onderstaande tegen, echter zie nergens op dit forum terug of dit een goede filter is (carbon).



    Kan iemand mij vertellen of dit voldoende is? Of andere suggesties?

    Alvast bedankt,
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: empire filter?

    Filters werken prima al zijn dit wel zware jongens.

    P.S. misschien 1 topic maken met verslag waar al je vragen in kunnen in plaats van 7 aparte topics starten.

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #3
      Re: empire filter?

      Mischien eens een K3 filter proberen, ook best de shit.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      • ip20
        Big Bongmaster
        Nieuw Lid
        • Jun 2015
        • 369

        #4
        Re: empire filter?

        K3 filter? kan hem niet vinden, misschien linkje?
        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

        Comment

        • Ariebombarie
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2015
          • 295

          #5
          Re: empire filter?

          Denk niet dat je hier veel aan hebt voor je tent

          Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
          Verslag:
          1e n00b binnen kweek...
          Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

          Comment

          • grimgor3x6
            Senior Stoner
            Member
            • May 2012
            • 33

            #6
            Re: empire filter?

            Thx allen voor de reacties

            Heb toch besloten om voor de prima klima te gaan (http://www.kweekkast.nl/ventilatie/g...360-440-m3-p-u).

            Denk dat ik idd een kweekverslag zal gaan maken altijd ook handig om daar vragen te stellen.

            Thx allen.

            Comment

            Bezig...