Te koud

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DobbleGuz
    Expert Stoner
    Member
    • Oct 2015
    • 87

    #1

    Te koud

    Korting op 420shop
    Dag iedereen

    Hebben jullie misschien tips om de temperatuur nog optimaal te krijgen terwijl de lamp uit staat?

    Groetjes

    Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: Te koud

    Verwarmen.

    Comment

    • DobbleGuz
      Expert Stoner
      Member
      • Oct 2015
      • 87

      #3
      Re: Te koud

      @Beowulf, dankjewel voor deze goede tip!
      Natuurlijk weet ik wel verwarmen maar de vraag is hoe het makkelijk kan? Verwarming hoger is geen optie.
      Het verwarmen moet natuurlijk ook niet teveel kosten.

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        Re: Te koud

        piepschuim onder de potten kost niet veel,een verwarmingsmat is ook niet duur in gebruik,wel in aanschaf,en als je echt in een koude omgeving kweekt dat is een lazerkachel met weektimer ook niet al te duur in gebruik.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Te koud

          Deftig verwarmen kost altijd geld. Ik heb er zelf 2 topics over geopend, wie zoekt die vind. om en om en kweken in een koude ruimte of iets dergelijk

          Comment

          Bezig...