Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat moet ik nu doen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat moet ik nu doen

    Korting op 420shop
    hoi kan iemand mij hier soms helpen ik ben paar weken geleden begonnen met men eerste kweek ik heb men zaadjes direct in de aarde laten ontkiemen en er zijn er nu een paar uitgekomen ik heb ze daarna onder de lamp gezet maar heb nu het gevoel dat ze aan het stretchen zijn hoeveel afstand moet ik laten tussen de lamp een de plantjes aub ? ik werk met een hps lamp van 250w. vriendelijke groetjes michke

    #2
    Re: wat moet ik nu doen

    Rond de 25 cm van je gewas af.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #3
      Re: wat moet ik nu doen

      bedankt voor de snelle reactie ik ga ze direct dichter plaatsen ik was deze morgen gaan kijken en er lag 1 stekje op zijn zei kan die nog weer goed komen als ik die met een stokje ondersteun?

      Comment


        #4
        Re: wat moet ik nu doen

        Watt : 10 = afstand in cm volgens mij. Zo ongeveer, maar ik kweek buiten. Er reageert vast wel iemand.
        Baas in eigen brein.

        Comment


          #5
          Re: wat moet ik nu doen

          Comment


            #6
            Re: wat moet ik nu doen

            Wat betekenen die getallen in de groene vakjes ?
            "Optimal distance range" staat er.

            Stel ik heb een 250W lamp(geel vakje), en die hangt 10 inch (blauw vakje) boven het gewas, dan heb ik een optimal distance range van 12.605 (groen vakje)
            Wat is die twaalfduizendzeshonderdvijf ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: wat moet ik nu doen

              Ahja das idd onduidelijk. Dat zijn food candles. Zoiets als lumes/m3 maar dan in Amerikaanse maten

              foot-candle (sometimes foot candle; abbreviated fc, lm/ft2, or sometimes ft-c)

              Comment


                #8
                Re: wat moet ik nu doen

                Riiight, ok, blij dat ik niet in Amerika woon dan eh, dan hoef ik daar geen rekening mee te houden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X