Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over de status van mijn plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over de status van mijn plantjes

    Korting op 420shop
    Hallo mede liefhebbers. Ik had een vraagje ik ben natuurlijk nieuw in deze wereld en ook begonnen met mijn eigen kweekje van 2 plantjes. Denk alleen dat ik ze binnenkort kan overpotten aangezien ze mijn propogator al uit gaan groeien. Moment van zaadjes plaatsen was 26-11 in de avond dus nu +/- 4 a 5 dagen oud.. Ga ze in 1L aarde stoppen.. Alleen komt er nog geen wortel onder de minibakjes uit. Hiermee moet ik wachten neem ik aan!?

    Tenslotte nog een vraag hoe jullie ze er tot nu toe uit vinden zien!

    Komen nu ong. 8 cm boven de grond uit

    Dank jullie wel alvast

    uploadfromtaptalk1449007706522.jpg
    uploadfromtaptalk1449007744355.jpg




    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Last edited by dannyvitch; 1 December 2015, 22:18.

    #2
    Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

    Ziet er goed uit maar zou ze al overpotten, goed diep in de grond. Ze rekken wat te hard, lamp wat lager hangen! Maar hou rekening met de warmte! Te dicht is dodelijk! (Voor de plantjes ea


    Verzonden vanaf mijn iPod touch met Tapatalk
    Wanna join? Pass da spliff!

    Comment


      #3
      Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

      de lamp mag er een stuk dichter op, waardoor je het strekken ( de lange stelen door zoeken naar licht wat tegengaat) en ik zou uitkijken dat ze niet te nat komen te staan aangezien ze niet veel nodig hebben in dit stadium.
      Als je ze verpot, wat overigens nu ook al kan tot de ronde blaadjes (lobblaadjes in de grond zetten) zodat de lange steel zal gaan wortelen onder de aarde en zorgt voor een steviger wortelsysteem.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #4
        Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

        Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
        de lamp mag er een stuk dichter op, waardoor je het strekken ( de lange stelen door zoeken naar licht wat tegengaat) en ik zou uitkijken dat ze niet te nat komen te staan aangezien ze niet veel nodig hebben in dit stadium.
        Als je ze verpot, wat overigens nu ook al kan tot de ronde blaadjes (lobblaadjes in de grond zetten) zodat de lange steel zal gaan wortelen onder de aarde en zorgt voor een steviger wortelsysteem.
        Ik had de lamp er dichter op maar daardoor ging die helemaal krom trekken.. Dus dacht dat het wijsheid was hem op ongeveer 10cm te houden.. Heb hem nu op 6cm van de plant

        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

          Dieper kon ik ze niet zetten waren ze te groot voor. Zitten nu in een 1L bak hoelang moeten ze ongeveer hier in zitten? Tips comments?

          uploadfromtaptalk1449095003310.jpg

          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

            je had wat diepere bakken kunnen bakken om ze in te verpoten, maar vooral denk ik dat het de lampen zijn die niet echt meewerken.. ik weet niet wat je er voor lampen boven hebt hangen maar ik zou gaan voor een hps of tneon setje zodat je wat meer lichtopbrengst en aan het eind van de rit meer oogst zal hebben. Je kan ze nu ook laten staan tot de pot vol geworteld is en ze dan in de definitieve pot planten en daarbij tot aan de lobblaadjes ingraven. voor de rest is het geduld hebben denk ik
            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

            Comment


              #7
              Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

              @ilikebigbuds

              Heb een mooi led plaat besteld maar nog niet binnen! Tot die tijd moet ik het redden met me spaarlampen. Hiervoor stonden ze in propogator

              Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

                Uit nood toch moeten overpotten uploadfromtaptalk1449307233373.jpguploadfromtaptalk1449307250385.jpg

                Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

                  Zo heb je ze goed overgepot.
                  Hopelijk gelijk in wat grotere potten als 1 liter.

                  Comment


                    #10
                    Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

                    Beetje vage fotos maar komt door me led paneel die ik heb bevestigd. Plantjes doen het uitstekend !!!! Staan nu ook veilig opgeborgen in een 12L bak

                    uploadfromtaptalk1449436440294.jpguploadfromtaptalk1449436454492.jpguploadfromtaptalk1449436470441.jpguploadfromtaptalk1449436485242.jpguploadfromtaptalk1449436500563.jpg

                    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

                    Comment

                    Bezig...
                    X