Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over de status van mijn plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over de status van mijn plantjes

    Korting op 420shop
    Hallo mede liefhebbers. Ik had een vraagje ik ben natuurlijk nieuw in deze wereld en ook begonnen met mijn eigen kweekje van 2 plantjes. Denk alleen dat ik ze binnenkort kan overpotten aangezien ze mijn propogator al uit gaan groeien. Moment van zaadjes plaatsen was 26-11 in de avond dus nu +/- 4 a 5 dagen oud.. Ga ze in 1L aarde stoppen.. Alleen komt er nog geen wortel onder de minibakjes uit. Hiermee moet ik wachten neem ik aan!?

    Tenslotte nog een vraag hoe jullie ze er tot nu toe uit vinden zien!

    Komen nu ong. 8 cm boven de grond uit

    Dank jullie wel alvast

    uploadfromtaptalk1449007706522.jpg
    uploadfromtaptalk1449007744355.jpg




    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Last edited by dannyvitch; 1 December 2015, 22:18.

    #2
    Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

    Ziet er goed uit maar zou ze al overpotten, goed diep in de grond. Ze rekken wat te hard, lamp wat lager hangen! Maar hou rekening met de warmte! Te dicht is dodelijk! (Voor de plantjes ea


    Verzonden vanaf mijn iPod touch met Tapatalk
    Wanna join? Pass da spliff!

    Comment


      #3
      Re: Vraagje over de status van mijn plantjes

      de lamp mag er een stuk dichter op, waardoor je het strekken ( de lange stelen door zoeken naar licht wat tegengaat) en ik zou uitkijken dat ze niet te nat komen te staan aangezien ze niet veel nodig hebben in dit stadium.
      Als je ze verpot, wat overigens nu ook al kan tot de ronde blaadjes (lobblaadjes in de grond zetten) zodat de lange steel zal gaan wortelen onder de aarde en zorgt voor een steviger wortelsysteem.