Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voldoed mijn kweekruimte

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik zou eerst nog naar 18/6 gaan.

    Grtz.

    Comment


      #17
      En dat voor hoelang dan? Want kan gerust een week duren eer die plant doorheeft dat ie op 18u staat he, kijk maar naar de tijd dat het duurt eer de plant bloeikenmerken vertoont, das op z'n gemak 2 weken...

      Comment


        #18
        Minimaal een weekje zou ik dat doen en dan kijken hoe groot ze zijn geworden ivm ruimte in je kast.

        Grtz.

        Comment


          #19
          Mja, de grootte is niet zozeer m'n probleem, het is qua tijd dat ik het wil verkorten, door ze dus 24u te geven ipv de meest conventionele 18u... Vandaar mijn vraag, misschien dat ik ze dan een dagje of 3-4 18u nog geef, maar misschien gaan ze al aan bloei denken wanneer ik van 24naar 18 ga? Het is een niet zo vanzelfsprekende vraag natuurlijk. Als je dan na 1 week naar 12/12 schakelt krijg je misschien binnen de week al bloeikenmerken? Feit dat ze al aan het minderen zijn qua licht sinds 24->18u...

          Comment


            #20
            Zoals iemand al zei plantjes hebben ook nachtrust nodig dus ik begrijp heel die 24 uur niet.
            Maar als jij het toch wil dan moet je het maar proberen is misschien ook wel handig als we weten of het werkt of niet.

            Grtz.

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Je kan het alleen maar uitproberen dus.
                Dus aan jou de eer

                Grtz.

                Comment


                  #23
                  ik gaf mijn moederplanten ook 24/24 , en ze schoten de lucht in zonder probs!

                  Comment

                  Bezig...
                  X