Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat dit werken ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaat dit werken ?

    Korting op 420shop
    Hey,
    Een tijd geleden heb ik zaadjes gekocht, 10 stuks ( Skunk #1 )
    En die zou ik nu willen gaan planten, alleen die wil ik gewoon in een pot voor me raam zetten, maar gaat dit werken, zonder lamp eronder ?
    En is het handig om ze nu te gaan planten ?
    Ik ben helemaal nieuw met kweken dus ik kan wel wat advies gebruiken,
    Groetjes
    Six

    #2
    zoek even op het forum, je zult het antwoord snel vinden
    sigpic

    Comment


      #3
      Voor een raam doen wel meerdere mensen ja. Maar nu zou ik nog niet direct beginnen, wacht nog een weekje of 2, er zijn nog iets teveel van die duistere dagen vind ik, dat ze strekken willen we natuurlijk vermijden. Je zoekt best een raam aan de zuidkant van je huis, of gewoon waar het meeste licht-inval is.
      Mag ik je ook vriendelijk verwijzen naar de 'window-shoppers' want zo'n plant zie je wel van ver staan denk ik. Een kenner haalt hem er zo uit.
      Skunks... Tot mijn verbazing hier op het forum wist niemand wat dat wil zeggen haha. Dus bij deze zal je iets bijleren: Skunk is een dier, het is engels voor wat wij in het nederlands 'stinkdier' noemen... Voor de rest hoef ik er geen tekeningetje bij te maken als ik zeg dat het een toepasselijke naam heeft en dat DIE plant z'n naam NIET gestolen heeft .

      Greetzzz

      Jona

      Comment


        #4
        Aha skunk #1 goeie wiet........vorig jaar had een maat van mij ze. Ook buiten en eeeeerg goeie wiet
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment


          #5
          verplaats naar binnenkweekvragen

          grtzzz

          Comment

          Bezig...
          X