Scroggen ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jooms88
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 244

    #1

    Scroggen ?

    Korting op 420shop
    Hallow hallow

    Ik heb WW en Bubba Kush van greenhouse seedcompany in 18L potten.
    De klok staat nu 1 dag op 12/12 en ze hebben 4 weken voorgegroeid en zijn 5 weken oud sinds zaadje.
    Het tentje is 1m/1m/1m80
    Het net hangt op 30cm van de bovenkant van de potten.

    Aangezien het tentje al helemaal vol staat ben ik bang dat een scrogg niet meer gaat lukken. Wat denken jullie hiervan ?

    IMG_3047.jpgIMG_3048.jpgIMG_3046.jpgIMG_3049.jpg

    Grtz
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #2
    Re: Scroggen ?

    Zou het net als steun gaan gebruiken.
    Ziet er goed uit.

    Comment

    • jooms88
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 244

      #3
      Re: Scroggen ?

      En niet beginnen met binden dan ? of tog wel

      Comment

      • Ins
        Senior Stoner
        Member
        • Nov 2011
        • 31

        #4
        Re: Scroggen ?

        hij zal nog zon 2 weken flink doorgroeien. Als je alles mooi gelijk wilt houden zou ik nog wel afbinden tot ze in de bloei is.

        Comment

        • jooms88
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 244

          #5
          Re: Scroggen ?

          Ik blijf binden . lamp 12/12 nu 8 dagen

          IMG_3054.jpgIMG_3055.jpgIMG_3056.jpgIMG_3057.jpgIMG_3058.jpg

          1 plant van de bubba kush wilt niet zo graag meebuigen, ik heb al 2 toppen afgebroken . Nu is er nog een 3e en een 4e geknakt.
          Wat denken jullie ? zou die het nog overleven.
          FullSizeRender (3).jpg

          grtz

          Comment

          • kanon
            Expert Grower
            420 MemberLucky Member
            • Sep 2015
            • 1387

            #6
            Re: Scroggen ?

            en Toc heb je een leuk tuintje staan hoor ! en ze zien er heeeeeeeeeeeeeeeel lekker uit ook de dames

            GOED BEZIG
            sigpic
            LED there be light

            Comment

            • xAlecia
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2010
              • 422

              #7
              Re: Scroggen ?

              Als enige tip wat ik kan geven om verder knakken te voorkomen is: Kneed eerst van te voren. Probeer niet om in 1x een dikkere tak te buigen.
              Ook de tak van de plant heeft een soort huidje, als je daar onder het weefsel weet te beschadigen zonder de huid te knappen, kun je vervolgens zonder problemen inbinden en zal er geen opening ontstaan voor schimmels of ziekten.



              Verder ziet het er echt enorm lekker uit! Hopelijk krijgen we het eindresultaat te zien
              Ga zo door!

              Love,
              Wunkie
              Life's a bitch and then you die.
              So fuck the world and lets get high.

              Comment

              • jooms88
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2012
                • 244

                #8
                Re: Scroggen ?

                ik kende het Wunkie, maar wat te snel willen zijn . duidelijke video

                Comment

                • BigMart
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2016
                  • 139

                  #9
                  Re: Scroggen ?

                  Misschien kan je beter lichtjes buigen onder je trellis ipv er boven als de takjes al dikker en stugger en er flink doorheen zijn gegroeid.
                  Of LST toepassen voordat je gaat scroggen. Dan staat de plant al wijder voor die door de trellis moet groeien.

                  Comment

                  • wullox
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2015
                    • 230

                    #10
                    Re: Scroggen ?

                    zou het niet helpen als je je lamp iets verder plaats zodat ze meer strekken?
                    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                    Comment

                    • xAlecia
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • May 2010
                      • 422

                      #11
                      Re: Scroggen ?

                      Hoe gaat het nu? Ben erg benieuwd

                      Love,
                      Wunkie
                      Life's a bitch and then you die.
                      So fuck the world and lets get high.

                      Comment

                      • jooms88
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2012
                        • 244

                        #12
                        Re: Scroggen ?

                        het licht staat nu 20 dagen op 12/12. Sommige hebben wat stress gehad, en eentje heeft zelfs wat stressballen gekregen, die heb ik verwijderd en voor de rest is terug helemaal vrouwelijk .
                        Ik denk wel dat het net iets te vol staat en dat ik wat weinig ruimte heb voor de komende toppen. Ik heb al gelezen op dit forum dat sommige bladeren wegknippen dan tog wel goed zou zijn.
                        Wat denken jullie hierover ?

                        hier zijn de fotos dan wunkie
                        IMG_3082.jpgIMG_3083.jpgIMG_3084.jpgIMG_3085.jpg

                        Peace

                        jooms88

                        Comment

                        • jooms88
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2012
                          • 244

                          #13
                          Re: Scroggen ?

                          nog wat fotos met de lamp uit

                          IMG_3086.jpgIMG_3087.jpgIMG_3088.jpgIMG_3089.jpgIMG_3090.jpg

                          Comment

                          • vaperke
                            Expert Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jul 2015
                            • 1488

                            #14
                            Re: Scroggen ?

                            Geen bladen afknippen. Onderaan zullen ze wel geel worden en afvallen.
                            je hebt een mooi bladerdak. Doe vooral zo verder.
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: Scroggen ?

                              Sea off greeeeeeeeeeeen whoopie mooi hoor
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...