Hoeveel dagen komt zaadje uit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • superzuan
    Retired
    • Mar 2009
    • 267

    #1

    Hoeveel dagen komt zaadje uit

    Korting op 420shop
    heb net een zaadje ontkiemt in keukenrol en zo , heb hem nu 2 dagen onder aarde staan , wanneer komt hij boven? zit een spaarlamp 23 watt boven
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #2
    Lijkt me ergens rond de 2dagen en dan zal ie wel komen piepen, kan gerust al na 24u eigenlijk

    Comment

    • sirhc
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2009
      • 83

      #3
      2 a 3 dagen dan komt het staartje tevoorschijn

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Waarom al meteen een lamp er boven ?
        Geef het wat water en geef het nog een dag of wat en dan komt het vanzelf boven de aarde uit.
        Groetjes

        P.s vergeet het water niet hoor
        God was never on your side..

        Comment

        • kilzone
          Retired
          • Mar 2009
          • 16

          #5
          Offtopic Kijk je uit dat je plantje geen groeipijn krijgd.

          Ontopic Bij ontkiemen is daglicht meer dan genoeg.

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #6
            "heb net een zaadje ontkiemt in keukenrol en zo , heb hem nu 2 dagen onder aarde staan"

            Hij is dus al ontkiemd, Kilzone, opletten dus. (Wel verwarrend de titel hoor..)

            Binnen enkele dagen zal hij inderdaad boven de grond zijn, ontkiemen gebeurd tussen 'n paar uur en 10 dagen. (Mocht iets na 10 dagen nog steeds niet uit zijn gekomen, is er nog weinig hoop).
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • superzuan
              Retired
              • Mar 2009
              • 267

              #7
              ok 3 van de 5 zijn boven gekomen. gaat best wel hard. heb er 4 x 21 watt ( spaarlamp opstaan. ook heb ik nu zo een waterverdamper erij, ik doe wel avonds gewoon 8 uur de lampen uit.

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #8
                Je doet zelf de lampen uit? Misschien iets om een tijdschakelaar aan te schaffen?

                Enorm handig, voor enkele euro's
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #9
                  Nog even een bemerking: Je mag gerust je lampen aanlaten, je zou denken:waarom, ze zien toch helemaal niks onder de aarde? Dat klopt maar ze komen af op warmte, en de warmte die je lamp produceert is genoeg om te weten waar de bovenkant is waar ze moet naartoe groeien . Dus aanlaten die handel . Als je de lampen hebt, zoveel verbruiken die nu ook weer niet hé . Daglicht is ook een optie maar als je ze er te lang laat onderstaan dan gaan ze strekken aangezien de lichtsterkte nog niet helemaal top is nu...

                  Greetzzz

                  Jona

                  Comment

                  • superzuan
                    Retired
                    • Mar 2009
                    • 267

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
                    Je doet zelf de lampen uit? Misschien iets om een tijdschakelaar aan te schaffen?

                    Enorm handig, voor enkele euro's

                    ja komt nog, heb er zo geen enkele moeilijk heden mee, zet ze 12:00 avonds uit ochtends 07uur weer aan dus .

                    Comment

                    Bezig...