Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

600 Watt, en zonlicht?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    600 Watt, en zonlicht?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een vraag,

    Ik heb 4 AMS plantjes van Greenhouse seeds, deze staan onder een 600 Watt Philips Master Son T.

    Ze staan nu 12/12

    Nu is mijn vraag. kan ik ze in de licht periode als ze zon vol schijnt ook in de zon zetten en dan toch de juiste LV?. het lijkt me dat er geen betere lichtbron is als de zon..

    Ben benieuwd naar de reacties.

    Groeten.

    #2
    zolange je planten in de groei staan gaat dat zeker... maar ze staan op 12/12 zei je,dan moet je zien dat je ze na 12uurs zon terug 12uurs in het donker zet,en dat is wel een heel werkje!

    verplaatst naar binnenkweekvragen!

    grtzzz

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        veel success scarface!

        Comment


          #5
          Nou ik ben benieuwd dan,.. ik moet ze ook zo nu en dan voor me raam kunnen zetten,.. dit ook omdat ik ong 1 keer per week bezoek krijg van de politie.. dit vanwege mun verleden.. hehe..
          Ze weten dat ik er 4 op me vensterbank heb staan. vandaar.. dus haal ze wanneer me bel gaat en zie die blauwe staan weer gauw onder de lamp uit en zet in de vensterbank...
          Ze deden niet zo moeilijk over die 4 plantjes
          Ben benieuwd als ze volop in bloei staan haha op de vensterbank.


          LoL..

          Groeten.

          Comment


            #6
            "dus haal ze wanneer me bel gaat en zie die blauwe staan weer gauw onder de lamp uit en zet in de vensterbank..."

            Lefgozer

            Denk er wel aan dat een raam een gedeelte van het licht tegenhoud, (De plant zou beter presteren als ze direct in de zon staat, ipv met een raam ertussen). Ik moet helaas, omdat mn kastje te klein is, ook elke dag met de plant sjouwen.. da's een heel karwei
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              jow,
              Ze zullen idd eens scheef kijken als ze in volle bloei staan... :p
              Veel sucses ermee
              ______Grtz______
              ---Canna_Loop---
              _______________

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  maar hoeveel % van die lumen van de zon bereiken ook de aarde??

                  klote zon,,,,,,, WAT ZEG JE!!!

                  ss ssorry ZON


                  groet

                  Comment


                    #10
                    Das wat de aarde bereikt als ik het goed op heb. Kan niet zijn dat 100.000 lumen is waar de zon zelf is... Als je opbrengst van buitenplanten vergelijkt met binnen dan kan je daar ook heel gemakkelijk inkomen. Je kan er mooie resultaten mee bereiken, dat moet wel aan de zon liggen (zo ook aan de volle grond al is dat volgens mij een pak minder doorslaggevend...).

                    Greetzzz

                    Comment


                      #11
                      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...zon-t3050.html

                      Hier staat het wat overzichtelijker
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment

                      Bezig...
                      X