Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantjes de verkoop. Welk soortje meest populair?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantjes de verkoop. Welk soortje meest populair?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik wil dus 5 plantjes in potten gaan zetten, en buiten plaatsen in de volle zon. (hebben 3 hectare land, dus plek zat)
    Welk soort is het meest populair onder de smokers?
    Ik wil ze dus buiten planten, en moeten makkelijke planten zijn, hoogte maakt mij weinig uit, en liever geen grote kans op toprot.
    Ik ben een beginner die het eigenlijk voor het eerst doet. Heb 2 jaar terug wel eens een paar plantjes gehad, maar zaten uit duivenvoer Dus dat was dus prutswerk.

    Owjah, ik wil eigenlijk een female zaadje hebben. Dus dat ik niet moet gaan uitpluizen wat een man of een vrouwtje is.

    Prijs onder de 40 euro voor 5 a 10 stuks.

    Nog een vraagje tenslot. Hoe zit het met het verstuiven van female planten als je geen mannetje heb?


    Alvast bedankt iedereen

    #2
    Je gaat hier toch niet vragen welke plantjes je het beste voor de verkoop kunt kweken ?? (dit is nml. een hobbyforum)

    Als je ruimte zat hebt, kun je wellicht de plantjes in de volle grond plaatsen ?

    Vrouwtjes bestuiven doe je alleen als je zaad wilt kweken, om wiet te kweken mogen ze absoluut niet bestoven worden !

    Femalezaden, daar geloof ik niet in, heb er een keer 5 gezien die alle 5 mannelijk bleken te zijn....
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Last edited by Weedy; 31 March 2009, 19:37.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      Bezig...
      X