verbrand?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Vonschnee1
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 68

    #1

    verbrand?

    Korting op 420shop
    Kan het zijn dat mijn licht te laag hing?
    Of is er iets anders mis met mijn plant?
    Ik heb deze ondertussen al hoger gehangen. Of moet ik iets anders doen?IMG_3951.JPGIMG_3950.JPGIMG_3949.JPGIMG_3948.JPGIMG_3947.JPG
  • vaperke
    Expert Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1488

    #2
    Re: verbrand?

    Neem eens wat foto's zonder hps en ook een overzicht foto.
    Is moeilijk te zien op deze manier.
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #3
      Re: verbrand?

      zoals Vaperke al aangegeven heeft plaats foto's voor het juiste advies geleverd kan worden.

      volgens mij
      1 overvoeding
      2 klein beetje te warm geweest


      Grts Amazing

      Comment

      • vaperke
        Expert Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1488

        #4
        Re: verbrand?

        Denk ik ook,maar ik zie toch ook kleine dingetjes op de bladen die wijzen op iets anders.
        Maar zonder duidelijke foto's is dit moeilijk te zeggen.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment

        • amazing
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 1699

          #5
          Re: verbrand?

          Oorspronkelijk geplaatst door vaperke
          Denk ik ook,maar ik zie toch ook kleine dingetjes op de bladen die wijzen op iets anders.
          Maar zonder duidelijke foto's is dit moeilijk te zeggen.
          daarom dat ik bij nummer 2 stop ghehe

          Comment

          • Vonschnee1
            Advanced Stoner
            Member
            • Jul 2013
            • 68

            #6
            Re: verbrand?

            Hierbij enkele foto's ter verduidelijkingIMG_3960.JPGIMG_3961.JPGIMG_3959.JPGIMG_3958.JPGIMG_3957.JPGIMG_3954.JPGIMG_3955.JPGIMG_3956.JPG

            Comment

            • amazing
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 1699

              #7
              Re: verbrand?

              beetje te warm en net overvoeding.

              mooie dame

              Comment

              • vaperke
                Expert Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jul 2015
                • 1488

                #8
                Re: verbrand?

                Ik dacht het begin van spint te zien. Maar misschien moeten wat meer ervaren mensen ook eens piepen. Dat was ook wat ik op de eerste foto's dacht te zien.

                Zie je ergens puntjes of webjes?
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment

                • Vonschnee1
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jul 2013
                  • 68

                  #9
                  Re: verbrand?

                  Volgens mij geen puntjes of web te vinden, ik zal sebiet is kijken ( de dame slaapt nog).
                  Heb sinds gisteren de lamp hoger gehangen en de dosering van de voeding iets lichter gemaakt.
                  Gaat dit weg? Of kan ik enkel kijken of dit niet erger word?

                  Comment

                  • vaperke
                    Expert Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2015
                    • 1488

                    #10
                    Re: verbrand?

                    Wat verbrand is blijft ook zo. Het zal niet verder gaan. Kijk eens naar je nieuwe bladeren. Hoe zien die eruit.
                    Vooral de topjes.
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment

                    Bezig...