Scroggen .. of toch maar niet ?! Help !?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Goedstoned
    Stoner
    Member
    • Feb 2016
    • 23

    #1

    Scroggen .. of toch maar niet ?! Help !?

    Korting op 420shop
    Ik wou graag jullie hulp/advies over het wel of niet scroggen.

    Ik heb momenteel 4 Choco-haze in 29L potten staan die ik in eerste instantie met Scrog zou laten groeien.
    Na het afbreken van een getopte verlenging zag ik daar toch maar vanaf.

    Nou wil ik bij de volgende roulatie wel gaan scroggen alleen zat ik met de vraag:

    Leveren de 4 planten (getopt en gedieft) meer op dan bijvoorbeeld 1 a 2 planten met Scrog ?

    Ik vraag het omdat me tent 90x90x170 is, En er nu veel bladeren tegen de zijkant aankomen waardoor de luchtcirculatie weer wordt verstoort, vocht etc.
    To scrog or not to scrog..

    Tips en advies needed !?
  • kanon
    Expert Grower
    420 MemberLucky Member
    • Sep 2015
    • 1387

    #2
    Re: Scroggen .. of toch maar niet ?! Help !?

    scroggen mits goed gedaan levert zo wie meer op als normaal

    als je de kans hebt doen
    sigpic
    LED there be light

    Comment

    • Goedstoned
      Stoner
      Member
      • Feb 2016
      • 23

      #3
      Re: Scroggen .. of toch maar niet ?! Help !?

      Ja he..
      Wat zou je aanraden voor een 90x90 opstelling...1 of 2 potten aangezien het een Sea of green wordt lol ?

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: Scroggen .. of toch maar niet ?! Help !?

        4? ,

        Comment

        • vaperke
          Expert Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 1488

          #5
          Re: Scroggen .. of toch maar niet ?! Help !?

          In 90*90 kun je er gerust 5 zetten.
          Dus waarom zou je dat niet doen. 4 moet zeker lukken als je niet zeker bent van je stuk en een beetje meer plaats wil.

          Zie mijn verslagen. Ik werk op 85*85 in scrog. Wel niet in een tent.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment

          • Goedstoned
            Stoner
            Member
            • Feb 2016
            • 23

            #6
            Re: Scroggen .. of toch maar niet ?! Help !?

            Hmm Ja he .. Ik ben gewend aan die grote 29L potten .. moet dat een beetje afkicken lol..
            Ik denk dat ik dan gewoon 4, 15 a 20L potten in de scrog zet.
            Je kweekverslag ziet er goed uit man, helpt me zekers !

            Comment

            • vaperke
              Expert Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jul 2015
              • 1488

              #7
              Re: Scroggen .. of toch maar niet ?! Help !?

              Ben ook nog een beginner op het gebied van Scog, maar al doende leer ik. Zo moeilijk is het nu ook weer niet
              Bedankt voor het compliment, khoop dat je er iets van opsteekt.

              Ik gebruik 15L smartpots , moest ik het overdoen, ik nam ook 20L in de plaats.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment

              Bezig...