Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schatjes groeien niet.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Schatjes groeien niet.

    Korting op 420shop

    #2
    wat voor voeding geef je spudzor?

    mvg lacoste_18


    ____________________
    Light Up Your Life !

    Comment


      #3
      Momenteel geef ik geen voeding aangezien ik overal lees dat dit in het begin niet nodig is. Er zit toch voeding genoeg voor de eerste 4weken in de potgrond?

      Maar als het zou nodig zijn dan heb ik hier nog een fles staan die ik kan toevoegen in me water:

      6% stikstof, 3.2%nitraatstikstof, 2.8%ammoniumstikstof, 5% kaliumoxide en dan nog licht aantal ijzer, mangaan, ... maar dan echt wel licht 0.01% ofzo

      Greetz Spud

      Comment


        #4
        Niet in alle potgrond zit er voeding hoor. En kdenk toch dak zelf die fles niet zou gebruiken. Besproei je je planten soms? heb zelf ook het probleem gehad als u ,in mijn eerste kweek,en gaf ze ook gewoon water ,en groeien zat er ook niet echt meer in. Dan heb ik mij de startersbox van Hesi gekocht ,een hele voedinglijn dus. en met voeding groeiden ze veel beter ,dan heb ik ze ook beginnen besproeien in de groeiperiode ,en ze groeiden echt als kool. Dus volgens mij ligt het toch aan de voeding.

        mvg lacoste_18

        Comment


          #5
          Het enige wat ik doe is ze soms wat besproeien met gewoon water op kamertemperatuur. Dus gewoon de bovenkant van de plant bevochtigen. Maar ik zal toch eens wat informatie over Hesi opzoeken en maybe aankopen of iets gelijkaardigs aankopen.

          Alvast bedankt Lacoste!

          Heeft iemand anders nog enig idee?

          Greetz Spud

          Comment


            #6
            Graag gedaan spudzor
            Alvast veel succes nog met je kweekje


            mvg lacoste_18

            ___________________
            Light Up Your Life !

            Comment


              #7
              Hang je lamp misschien te hoog met tl is 5cm afstand genoeg

              Grtz.

              Comment


                #8
                Lamp zou moeten op goede hoogte hangen aangezien ze niet meer stretchen.

                Toch bedankt.

                Comment


                  #9
                  Wanneer heb je ze verpot? Daarna kunnen ze even stil staan, vooral als je het te ruig gedaan hebt maar na een paar dagen moeten ze toch wel weer gaan groeien. 16/8, bedoel je niet 18/6?

                  Greetzz

                  Comment


                    #10
                    Re: Schatjes groeien niet.

                    vanaf hoe oud mag je ze beginnen voeden ik heb 2 blackjack staan ik heb ze de 15/5/2009 gezaaid en zijn nu woensdag 14 dagen oud de grote van aan de lobblaatjes is +- 3 cm maar ze groeien niet echt meer

                    Comment


                      #11
                      Re: Schatjes groeien niet.

                      Als je een plant gaat verpotten, en op deze manier een aantal keer gaat schokken, dan staan ze altijd een paar dagen stil qua groei.

                      Comment


                        #12
                        Re: Schatjes groeien niet.

                        thcgoeroe: hoi maar ik heb ze nog niet verpot ze staan in turfpotjes

                        Comment


                          #13
                          Re: Schatjes groeien niet.

                          ik denk omdat ze nog in turfpotjes staan en de wortels al weinig plaats beginnen krijgen dat dit ook een oorzaak kan zijn. Ik zou zeggen verpotten en niet te geweldig dan gaan ze nog wel een dag of 2a 3 gstagneerd staan maar dan gaan ze echt wel de hoogte in en mijn favoriet is nog altijd pk 13/14 om de wortels verder te stimuleren voeding zou ik dan 1 a2 weken later geven. Dat is wat ik denk
                          grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Schatjes groeien niet.

                            bedankt voor de info ik ga ze verpotten

                            Comment

                            Bezig...
                            X