Vragen over bloeifase

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • D13G0
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2016
    • 61

    #1

    Vragen over bloeifase

    Korting op 420shop
    Heey allemaal ik heb 2 planten nu 3 weken in de bloeistaan 12-12 met ventilator. Maar mijn vraag is moet de ventilator wel draaien tijdens de bloeifase.

    Als jullie dat ik fotos er bij gooi geef maar een gil
  • Old Dagga
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 670

    #2
    Re: Vragen over bloeifase

    Waarom zou je het niet doen?

    Kosten besparen?
    Meer kans op schimmels en toprot!
    Minder kans op verbranding van de plant!

    Comment

    • D13G0
      Advanced Stoner
      Member
      • Mar 2016
      • 61

      #3
      Re: Vragen over bloeifase

      Het was gewoon een vraag omdat ik dacht missien blaast die ventilator de thc van de toppen af ofzo.

      Begrijp me niet verkeerd maar dit is me eerste keer vandaar die vraag.

      Comment

      • Old Dagga
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 670

        #4
        Re: Vragen over bloeifase

        Snap hem volkomen, ik heb net mijn eerste oogst achter de rug,
        En door veel, heel veel te lezen en te googlen en U-tuben leer
        je steeds weer bij en vindingrijker om probleempjes op te lossen!

        Ik heb ook maar een tentje van 1x1x2 meter en heb onlangs
        een zwenkfan aangeschaft ipv de kleine clipfan, bevalt prima!

        Comment

        • D13G0
          Advanced Stoner
          Member
          • Mar 2016
          • 61

          #5
          Re: Vragen over bloeifase

          Oke bedankt voor de tip man [emoji106]

          Comment

          • kanon
            Expert Grower
            420 MemberLucky Member
            • Sep 2015
            • 1387

            #6
            Re: Vragen over bloeifase

            Een fan altijd bloei en groei, is omdat er lucht tussen en zeker onder de bladeren moet komen en dat Co2 niet blijft hangen onder het blad van de dame.

            nooit vol op de plant want ze houden niet van tocht, maar lichtelijk bewegen maakt hun stam sterker kwa dame zijn.

            fan dus altijd
            sigpic
            LED there be light

            Comment

            • D13G0
              Advanced Stoner
              Member
              • Mar 2016
              • 61

              #7
              Re: Vragen over bloeifase

              Oorspronkelijk geplaatst door kanon
              Een fan altijd bloei en groei, is omdat er lucht tussen en zeker onder de bladeren moet komen en dat Co2 niet blijft hangen onder het blad van de dame.

              nooit vol op de plant want ze houden niet van tocht, maar lichtelijk bewegen maakt hun stam sterker kwa dame zijn.

              fan dus altijd
              Bedankt voor je reactie

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Vragen over bloeifase

                Oorspronkelijk geplaatst door D13G0
                Het was gewoon een vraag omdat ik dacht missien blaast die ventilator de thc van de toppen af ofzo.
                Ghehehe...
                Weer die wegwaaiende THC, ik had even een deja vu.

                Excuseer mijn vermaak, tis niet mijn 1e keer
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...