Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 weken deadline

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    9 weken deadline

    Korting op 420shop
    Beste,

    Ik vroeg mij af of het mogelijk was om een binnenkweek in totaal ( bloei + groei) op 9 weken klaar te krijgen?
    Zoja, welke soorten? En hoe pak ik dit best aan?

    #2
    Re: 9 weken deadline

    Nope.

    Comment


      #3
      Re: 9 weken deadline

      En 10 weken? Mogen ook autoflowers zijn he

      Comment


        #4
        Re: 9 weken deadline

        Volgens de product omschrijving kan het in 60 dagen, praktijk weet ik niet

        http://dnagenetics.com/seeds/60-day-wonder
        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

        Comment


          #5
          Re: 9 weken deadline

          weet ik, maar er is een groot verschil in theorie en praktijk he

          Comment


            #6
            Re: 9 weken deadline

            Waarom moet dat in 9 weken eigenlijk? Niks meer zonde dan een plant oogsten die nog niet afgerijpt is. Om aan te dikken reken je minstens 8 weken, en geen enkele plant begint onmiddellijk te bloeien.

            Comment


              #7
              Re: 9 weken deadline

              Daar heb je indd gelijk in, ik zit momenteel met een kweek die nog een paar weken moet bloeien.
              Maar ik zou hierna nog een bloei willen klaar krijgen voor het zomerverlof.
              Dus de volgende optie: autoflowerzaad nu bestellen en deze samen in een kweekruimte zetten met mijn andere plant die in zijn laatste weken bloei zit ( en deze op 12/12 zetten de eerste paar weken)
              Of is dit geen goed idee?

              Comment


                #8
                Re: 9 weken deadline

                Ik heb autoflowers gestart onder 18, dan naar 12, dan weer naar 18 en dan terug op 12. Gewoon als extraatje. Hadden er geen last van.

                Comment

                Bezig...
                X