Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweekje

    Korting op 420shop
    jow,

    kheb toch nog paar vraagjes, hoelang duurt get tegendat de gekiemde zaden eenmaal boven aarde komen met de lampstelling 18/6?

    kheb gehoord dat wortelstimulator geven niet zo goed is als er nog niks boven aarde staat...juist?

    Als ik de deur van men kast dichtdoe komt het snel naar 28,8 graden,kheb nu de deur op een kier gezet en een voorlopige aanzuigbuis met buisventilator van 20W naar beneden in de garage gelegd.daarmee behaal ik nu 25graden...goed? kdenk zelf voorlopig wel tot de warmte begint

    Voorlopig gebruik ik voor het watergeven een verstuiver...zet die op fijn vernevelen en duw ongeveer 10 a15 keer per pot...is dit gng?op foto sdc10017 hebben ze net gehad...of mag ik gwn met de fles gieten ook of is dit te vroeg bij jonge zaailingen?

    Dit is voorlopig alles...
    Attached Files
    Last edited by Canna_Loop; 4 April 2009, 19:13.
    ______Grtz______
    ---Canna_Loop---
    _______________

    #2
    kheb toch nog paar vraagjes, hoelang duurt get tegendat de gekiemde zaden eenmaal boven aarde komen met de lampstelling 18/6?
    Kan tussen de 6u a 3 dagen liggen. Je lamp is nog niet zo belangrijk, het is eerder de warmte die van belang is. Vanaf ze boven komen op gemak wat licht erop werpen is goed maar ga heus niet een dikke lamp tot er bijna tegen gaan hangen .

    kheb gehoord dat wortelstimulator geven niet zo goed is als er nog niks boven aarde staat...juist?
    Bron?

    Als ik de deur van men kast dichtdoe komt het snel naar 28,8 graden,kheb nu de deur op een kier gezet en een voorlopige aanzuigbuis met buisventilator van 20W naar beneden in de garage gelegd.daarmee behaal ik nu 25graden...goed?
    Voorlopig gebruik ik voor het watergeven een verstuiver...zet die op fijn vernevelen en duw ongeveer 10 a15 keer per pot...is dit gng?op foto sdc10017 hebben ze net gehad...of mag ik gwn met de fles gieten ook of is dit te vroeg bij jonge zaailingen?

    Comment


      #3
      Bron?

      alien ijzendijke zei niet eerder of 2weken na kiemen.
      ______Grtz______
      ---Canna_Loop---
      _______________

      Comment


        #4
        Dan volg je die raadgeving

        Comment

        Bezig...
        X