Wanneer onderste internodes wegknippen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nosferatu
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 179

    #1

    Wanneer onderste internodes wegknippen?

    Korting op 420shop
    Zoals al de vraag luidt
    Ik zie op fotos vaak dat de onderste 3 weg gehaald zijn
    Was dat in de groei/bloei? En wat moet ik absoluut NIET doen?

    bij voorbaat dank
  • janleuri
    Retired
    • Oct 2008
    • 1131

    #2
    nog nooit gehoord van internodes die weggeknipt worden, internodes vormens zich toch op je stam? plaats anders eens een foto bij wat je bedoeld, je bedoel wss dieven ofzo?

    Comment

    • nosferatu
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 179

      #3
      mja zeg maar de onderste takken worden weg geknipt, tenminste zoiets zag ik eens ergens op een foto :O weet niet meer precies welk verslag ofzo.. Dieven was ik zowiezo al van plan, heb gezien hoe nutteloos de onderste toppen zijn

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Wat jij bedoeld is het dieven van de plant.
        Hier alvast een handige link, veel succes alvast.

        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ant-t3540.html

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • nosferatu
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 179

          #5
          haha ja bedankt, het is NLX dus ik wil extra mijn best doen

          Comment

          • haze'o'lator
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 1273

            #6
            ik snijdt de onderste internode's af wanneer de plant gestopt is met groeien,dus ongeveer in de 3de week bloei...

            en als je ze afsnijdt,zeker zien dat je je mes ontsmet hebt!

            grtzzz

            Comment

            • nosferatu
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 179

              #7
              en dan snij je er een stuk of 2/3 af? bedankt iig

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #8
                Lijkt me sterk dat je de internodes afsnijd (Dan snij je de stam in 2e?)

                Wat jullie bedoelen is het verwijderen van de zijscheuten
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                Bezig...