bolletjes met witte draadjes eruit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smile
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 45

    #1

    bolletjes met witte draadjes eruit?

    Korting op 420shop
    ik heb nu ongeveer 2 maanden mijn eigen kweekje, normaal gesproken buiten staan, maar nu even binnen omdat het me gister te koud was.
    er kwamen dacht ik goeie toppen aan, maar nu zitten er overal bolletjes aan, waar een wit stengeltje/draadje uit komt. wat is dit? zijn dit de toppen?
    grts


    edit: foto weggehaald. forum werd langzaam en was toch slechte foto.
    Last edited by Smile; 6 April 2009, 17:59.
    "Got blunt? ... Got weed?"
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    het zou n hermafrodiet kunnen zijn(manwijf)maar je foto is te onduidelijk om er een goed oordeel over te kunnen geven.

    Comment

    • weedlover
      Banned
      • May 2008
      • 975

      #3
      kun je een iets heel veel duidelijker foto geven?

      grtz

      Comment

      • Smile
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 45

        #4
        hm mijn camera is niet zo goed, maar ik zal even kijken of ik nog ergens nog 1tje heb liggen...
        "Got blunt? ... Got weed?"

        Comment

        • mathieu
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 244

          #5
          uhhm foto verkleinen?
          en idd het zou een herma kunnen zijn.
          SPaCeCaKe

          Comment

          • Nerub
            Retired
            • Dec 2008
            • 155

            #6
            kan het mogelijk zijn dat zij bestoven is? ik ben een zaadkweekje aan het doen en aan zaden blijven ook de draden aan zitten

            Comment

            • Smile
              Senior Stoner
              Member
              • Mar 2009
              • 45

              #7
              nee kan niet... altans, ik had 2 mannetjes, en op het moment dat daar bolletjes aan kwamen te zitten waren die veeeeel kleiner, en ook anders van vorm. nu gaan sommige balletjes open die nu aan me vrouwtjes zitten, en er komen faag witte bloemen uit. zie foto's.
              "Got blunt? ... Got weed?"

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #8
                Oei oei, dat zijn mannelijke balletjes die hun zaad gelost hebben!!!!!
                Weghalen, als het nog niet te laat is... :/
                Maw, je zit met hermafrodieten .
                Toevallig uit feminised zaad?

                Comment

                • Smile
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Mar 2009
                  • 45

                  #9
                  ik ga direct an de slag
                  god watjammer dat dat nou net mij overkomt...
                  "Got blunt? ... Got weed?"

                  Comment

                  • Canna_Loop
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Mar 2009
                    • 92

                    #10
                    is feminised zaad daar echt zo erg van? kheb namelijk ook 9femkes staan...
                    Last edited by Canna_Loop; 6 April 2009, 18:49.
                    ______Grtz______
                    ---Canna_Loop---
                    _______________

                    Comment

                    • Jona
                      Retired
                      • Jun 2008
                      • 2797

                      #11
                      Naar mijn theoretische mening is het iets beter vatbaar om mannelijke bloemen te produceren. Naargelang stress dat je ze geeft zal ze dat gaan doen. Pas op, vrouwtjes uit regulier zaad kunnen dat ook hé, dus je hebt nooit zekerheid (wat is dit toch een moeilijke wereld hé ).

                      Canna, zijn die nu van vrouwelijk zaad afkomstig of niet?

                      Greetzzz

                      Jona

                      Comment

                      • Smile
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Mar 2009
                        • 45

                        #12
                        zozo... net alle planten geknipt. alleen de bovenste toppen van de plant waren niet bestuifd, dus de schade was niet enorm. heb nu alle toppen gesorteerd, even die gekke bolletjes en die bloemetjes eruit gehaald, en nu heb ik nog een gram of 50 schat ik zo.... zonde. volgende keer ga ik beter opletten wat betreft die hermafrodieten enzo, en natuurlijk deze keer goed zaad kopen van de headshop.
                        ook nog wel een flinke bak met bladafval, om flink te gaan kokkerellen..
                        "Got blunt? ... Got weed?"

                        Comment

                        • Jona
                          Retired
                          • Jun 2008
                          • 2797

                          #13
                          3de keer goede keer:
                          Zijn die zaden dat je had FEMINISED of REGULARS?

                          Comment

                          • Smile
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Mar 2009
                            • 45

                            #14
                            regular. hoezo?
                            "Got blunt? ... Got weed?"

                            Comment

                            • Jona
                              Retired
                              • Jun 2008
                              • 2797

                              #15
                              Je hebt 2 soorten zaden, normaal zaad waar 50% mannetjes en 50% vrouwtjes uitkomen. En Feminised zaad waar theoretisch gezien 99% vrouwelijk planten uitkomen. Deze laatste hebben echter een beetje de neiging snel over te gaan tot hermafrodiete planten .
                              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...den-t1015.html

                              Zou je soms weten hoe het komt dat je planten zijn beginnen stressen? Wil namelijk zelf feminised zaad maken
                              Greetzzz

                              Jona

                              Comment

                              Bezig...