Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fosfaat te kort???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    fosfaat te kort???

    Korting op 420shop
    hallo, ik heb nog steeds dezelfde problemen met mijn Psicodelicia.
    De blaadere krullen, bladstengel en ook de nerven worden paars en hangen beetje aan de slape kant.
    volgens ik overal lees hier zou dat een FOSFAAT tekort of een ZWAVEL tekort zijn waardoor de plant geen fosfaat opneemt.

    Welke zou ik moeten geven???? en kun je die in de tuincentra ook krijgen??

    Greetzz
    Why drink & drive i'f you can smoke & fly

    #2
    het krullen kan door de lv komen en het paarse komt van stress,dus je moet niets bijgeven van fosfaat of zwavel...

    het komt wss door het temperatuurverschil van dag/nacht!

    grtzzz

    Comment


      #3
      Dat krullen en paars komen kan ook van de frisse lucht die je misschien recht op je planten blaast (via je invoer), dan kunnen ze ook die symptomen krijgen wat je daar opsomt...

      Comment


        #4
        @ haze o lator, bedankt, ja de enige optie is dan nog een verwarming aanschaffen.

        @ Jona ; ahh k kwist dat niet, misschien dat dit wel het is!!! maar moet ik dan de buis naar beneden richten??? donderdag plaats ik nieuwe foto's zal er een paar maken van mijn luchttoevoer


        Het zal dus allesinds met de koude te maken hebben

        thx
        Why drink & drive i'f you can smoke & fly

        Comment


          #5
          Naar beneden in de zin van: 'niet recht op je planten/bladeren'. Dat de lucht wat langs je potten gaat ofzo, naar boven richten heeft dan ook weer geen nut want dan ga je de frisse lucht die je inzuigt gelijk weer wegzuigen en heb je er niet veel aan gehad he .

          Greetzzz

          Comment

          Bezig...
          X