Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• De Witte
    replied
    Re: Probleempjes met zaailingen (autoflowers)

Die hebben het te warm gehad volgens mij.

Leave a comment:

• kweekvijver
    replied

Even tussendoor..

Een van me plantjes heeft best wel wat achterstand met groeien, plus hij is vrij geel in het midden. De grote bladeren zijn ook veel harder dan de andere plantjes.
    Iemand enig idee of dit te maken kan hebben met het geslacht van de plant? Of moet ik gewoon nog even wachten om dat met zekerheid vast te kunnen gaan stellen.

Geeft ook nog geen bekende geur af. Eerder de geur van een normale huisplant.

13101418_1537515636554850_233096913_n.jpg13115579_1537515669888180_772345882_n.jpg13149917_1537515653221515_1448669384_n.jpg13183006_1537515656554848_991304008_n.jpg

Leave a comment:

• De Witte
    replied

Jij verwacht HET antwoord te krijgen op een vraag waar je zelf spot ligt te drijven op een duidelijk verstaanbare opmerking zoals tot het er net niet onderuitloopt. Weed kweken is zelf opzoeken en ervaren, dat ontbreek jij. Iig tot het er net niet onder uit loopt dus, de rest is feeling. Wat me persoonlijk stoort is dat je wel domme vragen ligt te stellen maar in andere topics raad loopt te geven alsof je wat weet, terwijl je blijkbaar nog niet weet hoe er water gegeven word. Ik weet hoe ik het hier geleerd heb, en wie het hier gaat volhouden of maar wat komt klooien.

Leave a comment:

• Old Dagga
    replied

Klopt kanon, ik kijk die filmpjes ook en zo doe ik
    het ook min of meer!

Ik heb één tensiometer en samen met die meter en met wat ik zie
    bepaal ik hoeveel water en voeding ik ga geven voor die dag!

Maar ik voel me niet te groot of te oud om iedere dag te proberen
    wat bij te leren!

Maar om voor een leermoment afgesnauwt te worden vind ik
    dan ik dan nou net weer niet gepast!

Groet : O.D.

Leave a comment:

• kanon
    replied

Beste P of O.D

hier kanon !~~

water geven moet je in schatten en kunnen zien ! soms moet je ook een dag niks geven en erna ze lekker water geven

al dat gedoe met meters en tens shit zet geen zoden aan de dijk !
    Heb je wel is gezien hoe brood kwekers of gasten in Jamaica water geven?
    Zie het zo en zo deed en doe ik het ook altijd -> kijk naar je blad en je aarde (sponsachtig is goed en soaked is kut)

leer het inschatten en lees je dames ! heb je meer aan als aan een vocht meter en 10.000 verschillende meningen en methode's
    denk je nou dat grote kwekers in elke pot een meter hebben staan ! gewoon kijken dat is de trick.

Leave a comment:

• Old Dagga
    replied

Vraag me af " de witte", wat ik misdaan of
    mis gezegd heb om me te behandelen zoals je
    de laatste paar berichten doet?

Als ik een normale vraag stel, om iets te leren mag ik het dan niet
    vreemd vinden als iemand dan zegt; " je geeft water tot het er net
    niet onderuit loopt" ,hoe weet je dan dat je de volgende 5 of 10 keer
    niet te weinig geeft?

Groet O.D.

Leave a comment:

• beowulf
    replied

Groenten (witloof oa) op hydro zijn compleet smaakloos. Makkelijker zou ik het zeker ni noemen. Klein foutje en het kan al rap om zeep zijn. Op aarde kan je veel gemakkelijker bijsturen. Nooit iets anders geprobeerd en ik heb zo niet direct de intentie.

Kijk naar Wietefras zijn vorige ronde. Effe wat teveel P en ze stopten met bloei na 4 weken.

Leave a comment:

• belladonna
    replied

10 Points Kweekvijver aarde kweken is Goed

Leave a comment:

• kweekvijver
    replied

Ja heb er veel over gelezen. Ook kweekverslagen welke tot een mooi succes zijn gebracht.
    Maar over het algemeen lees ik dat de ervaren kwekers toch de voorkeur hebben om op aarde te kweken.
    Als hydro dan inderdaad zo makkelijk schijnt te zijn als we horen/lezen, zal er toch een groter voordeel aan aard kweken zitten?

Leave a comment:

• kanon
    replied

Ze zeggen dat Hydro kweken makkelijker is als aarde.

Leave a comment:

• kweekvijver
    replied

Vandaag nieuwe zaadjes halen voor de volgende kweek.
    Denk dat ik ga voor 9x de Critical Kush of de Northern light Big Buds.

Deze keer met CANNA Terra professional PLUS grond.

Alhoewel, ik heb veel gelezen over hydrokweek. Heb een systeem gevonden en ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening over hydrosystemen.
    Of is dit ook weer volledige kwats en moet ik me gewoon op aarde blijven richten ?

Leave a comment:

• kweekvijver
    replied

Mooi. Want ik heb het idee dat deze autoflowers zeker nog 10 weken bezig zullen zijn. Kwa opbrengst heb ik al duizend maal gelezen dat dit zeer veel minder is als een gewone Indica. Morgen direct nieuwe zaadjes halen om in mn andere tent de volgende groei te starten.

Ik haal mn zaadjes bij de shop hier

Iemand die me kan adviseren welke van deze 17 soorten de voorkeur zou hebben, en waarom?

Leave a comment:

• FlintStoned
    replied

Heb vernomen dat als ik die vanaf de pot ontkiem, ik deze 12/12 kan draaien van begin tot eind. Zolang ze maar niet meer licht hebben geproeft.
    Is deze info juist?
    Dat is correct idd.

Leave a comment:

• kweekvijver
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
    Op foto 1 zie ik wat plekjes maar hde foto is te onduidelijk om er iets zinvols over te zeggen. Verder zie ik een wat gegolfd blad. Dit zal ontstaan zijn door de wat lage RLV.

Over dat gegolfde blad groeit ze echter makkelijk overheen. Dus op die niet scherp op de foto wazige plekjes na staat het er redelijk op. Geen rede tot paniek.

Ok, bedankt. Zal snel nieuwe (duidelijkere) foto's maken zodat je het beter kan beoordelen. Op dit moment mooi groen en beginnen mooi door te schieten. Nog een beetje te langzaam naar mijn idee, maar ze moeten eerst wat groter zijn om meer licht op te kunnen vangen begreep ik.

Inderdaad mee eens dat die 8 tot 10 weken groeien en afbloeien welke de fabrikant vermeld zeker niet haalbaar gaat worden.
    Moet me dus nu al aansluiten bij de menigte om vanaf de volgende bloei gewoon indica's te gaan groeien.

Heb vernomen dat als ik die vanaf de pot ontkiem, ik deze 12/12 kan draaien van begin tot eind. Zolang ze maar niet meer licht hebben geproeft.
    Is deze info juist?

Leave a comment:

• FlintStoned
    replied

Op foto 1 zie ik wat plekjes maar hde foto is te onduidelijk om er iets zinvols over te zeggen. Verder zie ik een wat gegolfd blad. Dit zal ontstaan zijn door de wat lage RLV.

Over dat gegolfde blad groeit ze echter makkelijk overheen. Dus op die niet scherp op de foto wazige plekjes na staat het er redelijk op. Geen rede tot paniek.

Leave a comment:

Bezig...