Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleempje met bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Probleempje met bladeren

    Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by BeGrow; 6 May 2016, 18:59.

    #2
    Re: Probleempje met bladeren

    Lijkt geen tekort maar gewoon een zoutverbranding door te hoge ec. Gooi je die 1.5 ml Terrabloom en 1ml Greensensation van Plagron. in die 700 Mililiter water?

    Comment


      #3
      Re: Probleempje met bladeren

      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
      Lijkt geen tekort maar gewoon een zoutverbranding door te hoge ec. Gooi je die 1.5 ml Terrabloom en 1ml Greensensation van Plagron. in die 700 Mililiter water?
      Neen, per liter water

      Comment


        #4
        Re: Probleempje met bladeren

        Toch lijkt het alsof deze planten lijden aan een zoutverbranding.

        Comment


          #5
          Re: Probleempje met bladeren

          Ok, eens 2 dagen geen voeding geven dus en dan 1 dag wel en 1 dag niet de huidige dosering?

          Comment


            #6
            Re: Probleempje met bladeren

            hmm de andere planten hebben er geen last van,... wel die het dichtst op de lamp staan?,.. die planten verdampen zich suf en dan komt er met een lage gieter ec wel heel veel zuot langs,...


            ik zou de lamp 5 cm hoger hangen en ja wwater op je juiste ph,... de ph wat ze gewend zijn.

            je kan cannabis op ph 7,8 kweken en op ph 5.8 maar ga niet op en neer. Planten houden niet van grote schommelingen die doen alles relaxed,... sleutelen n aan ph gaat vaker fout dan goed. elke strain moet je leren kennen. er is geen passende handleiding van zo moet je het doen, enkel de zoektocht naar het plantje wat het bij jouw goed doet....
            Last edited by FlintStoned; 6 May 2016, 21:51.

            Comment


              #7
              Re: Probleempje met bladeren

              Klinkt als een zeer aannemelijke verklaring, dit zijn inderdaad toppen die pal onder de lamp staan. Even een paar schakels (tot het maximum) verhoogd en de isolatieplaten verwijdert. Dit scheelt toch zo'n kleine 10 cm! Bedankt voor de hulp, hopelijk is het probleem opgelost.

              Comment


                #8
                Re: Probleempje met bladeren

                hypotheek voor een dakkapel aanvragen , ghehehe


                buigen en knakken
                kan nu ook nog of een spreader onder je bulp

                Comment


                  #9
                  Re: Probleempje met bladeren

                  Wat een gouden tip! Gaat er niet veel licht "verloren" op deze manier?
                  Haha een dakkappel in een oude schuur zou nogal een raar zicht zijn, na even twijfelen toch maar voor de lightspreader gekozen .

                  Comment


                    #10
                    Re: Probleempje met bladeren

                    zoon spreader doet wat het woord zegt, de planten vlak onder de bulp als je niet meer hoger kan spreiden naar de zijkanten,
                    achja voor alles is een oplossing
                    De planten in het midden krijgen nu sowieso te veel licht, je zou de ook kunnen verhuizen naar de buitenkant en de gezonde bloodstellen aan te kort op de lamp

                    of je lamp dimmen.,.,.....

                    Het verbrande hersteld niet meer.
                    Last edited by FlintStoned; 8 May 2016, 20:36.

                    Comment


                      #11
                      Re: Probleempje met bladeren

                      Ok geweldig! Ik vermoed dat het nu een pak beter is aangezien de lamp toch zo'n 10 cm is verhoogd.
                      Bedankt!

                      Comment


                        #12
                        Re: Probleempje met bladeren

                        Het probleem is niet opgelost met de lamp te verhogen, ventilatiepatroon aan te passen en al 2 dagen geen voeding te geven. De gele bladeren verdrogen/verpulveren en het probleem breidt zich (niet snel) uit. Heb ik te weinig geduld of is het probleem er nog steeds?
                        Attached Files
                        Last edited by BeGrow; 10 May 2016, 18:50.

                        Comment


                          #13
                          Re: Probleempje met bladeren

                          Ik met me simpele verstand zeg overvoeding

                          probeer wat minder voeding door je water heen te doen want toppen zien er gewoon goed uit en zou zonde zijn als je hem nu verpest je kweek.

                          Voeding schema zegt geen ene ruk das vaak onder de beste omstandigheden -> vaak (mijn ervaring is 1/4 of de helft ook al genoeg)
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            #14
                            Re: Probleempje met bladeren

                            Ok, bedankt voor je input!
                            Ik geef nu al 2 dagen enkel water en 3 dagen geleden heb ik enkel 1 ml/liter Greensensation gegeven. Ik heb nog even wat fotos in de vorige post geplaatst, en de achterste 2 planten hebben hier beduidend minder last van.

                            Comment


                              #15
                              Re: Probleempje met bladeren

                              ja duidelijk ! AF zijn gevoelig voor veel voeding en ook voor te veel water.

                              Ik sloeg bij de mijne wel is gewoon 1 dag water geven over ! (in de natuur regent het ook niet elke dag om de zelfde tijd)

                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment

                              Bezig...
                              X