kosten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stinnes
    Retired
    • Feb 2009
    • 40

    #1

    kosten

    Korting op 420shop
    hallo,
    Had is een vraagje, heeft er misschien iemand een idee van hoeveel
    je ongeveer gaat moeten betalen voor elektriciteit.

    Heb een 600w lamp hangen met een afzuiger, tijdschakelaar en een verwarmingske. Heb amnesia staan dus zal iets van een 15 weken zijn in totaal van afname elektriciteit.

    Is natuurlijk niet evident om een schatting te maken.
    Iemand een idee? Of hoe je dit misschien een beetje kunt berekenen


    Grtz... Stinnes
    Ps woon in belgie en onze leverancier is nuon
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #2
    Bereken:

    gegeven:
    600watt=0.600kilowatt
    18uur per dag
    €0.16 per kilowatt
    gedurende 1 maand=30 dagen

    vraag:
    totaal

    oplossing:
    0.600 x 18 x 0.16 x 30 = 51.84

    ANTWOORD:
    Je betaald €51.84 aan kosten voor een 600Watt lamp per maand.


    Vraagstukken, net zoals vroeger op school

    Greetz,
    zion

    Comment

    • Stinnes
      Retired
      • Feb 2009
      • 40

      #3
      Re: kosten

      ah heel goed, heb ik zo al een klein beetje een idee
      valt precies nog wel mee, had erger verwacht

      thanks grtz... Stinnes

      Comment

      • seranne
        Senior Stoner
        Member
        • Oct 2008
        • 42

        #4
        Re: kosten

        mss is deze link wel handig want je lamp is niet de enige verbruiker. afzuiging, luchtbevochtiger, eventueel vuurtje bereken het hier eens.

        accu,batterij,thuisbatterij,zonnepanelen batterij,saldering 2027,thuisbatterij kopen


        grts

        Comment

        • nosferatu
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 179

          #5
          Re: kosten

          In de bloei, dus op 12/12, kost ie ongeveer 35 euro per maand had ik berekend, afzuiger is 65 watt ofzo, dus niet echt iets om je zorgen over te maken. Op 18/6, als je stekken hebt, staat het hooguit 2 weken te slurpen.. als je een beetje leuk kweekje hebt, haal je t er zowiezo altijd dik uit Je rookt al snel meer dan die 40 euro per maand nietwaar

          Comment

          Bezig...