Wat vind je van deze Cream Caramel?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • The Gardenerr
    Wicked Stoner
    • May 2016
    • 204

    #1

    Wat vind je van deze Cream Caramel?

    Korting op 420shop
    Hij is nu aan het spoelen.
    Graag uw bevindingen/ opmerkingen/ aanmerkingen...


    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Sorry,...

    ZIJ !

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Wel de fast F1 versie.
    Eigenlijk verkeerd besteld. Koop niet de snelle versie!
    De gewone, is bijna even snel klaar..
    Attached Files
  • steundheufd
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 1234

    #2
    Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

    ik snap nie waarom jij al spoelt ????
    die ene top is nog vol in bloei !
    al die nieuwe witte pistels betekd dat die nog gaat zwellen , anyway laat het smaken !

    Comment

    • Old Dagga
      Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2016
      • 670

      #3
      Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

      Ben ook beginnend kweker, maar met wat ik tot nu
      toe gezien heb zeg ik ook dat je nog wel een aantal
      weken te gaan heb, al is dat op een foto (flits)
      niet te zien omdat alles wit oplicht!

      Succes O.D.

      Comment

      • Hypnotized
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 926

        #4
        Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

        Die top is zeker nog niet klaar. De tijdsduur die de verkoper geeft klopt nooit 2/3/4 weken bij optellen.

        Comment

        • The Gardenerr
          Wicked Stoner
          • May 2016
          • 204

          #5
          Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

          Ik werk met tensiometers en ga nu vanaf morgen bacterial gebruiken. 10 tot 14 dagen dus. Ik hoop dat ze snel aandikt

          Dus niet echt spoelen dat alle voeding meteen weg is.
          Zo aangeraden door mijn shop.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Bedankt voor je hulp!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          En er zijn er inderdaad 2 grote die duidelijk achter staan.
          Die hebben pas bruine haartjes, de andere hebben deze al even.

          Comment

          • Old Dagga
            Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2016
            • 670

            #6
            Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

            Wellicht zorgen die bruine haartjes straks
            voor de caramel smaak!
            Geintje!!

            Groet O.D.

            Comment

            • The Gardenerr
              Wicked Stoner
              • May 2016
              • 204

              #7
              Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

              Funny

              Comment

              • de oerhippie
                Ultra Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Aug 2011
                • 2132

                #8
                Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

                Een goed geheugensteuntje is je bloeitijd bijhouden op een kladje.
                Zie dat seedfinder 8 a 9 weken bloeitijd aangeeft, ook dat kan richtlijn zijn.

                http://en.seedfinder.eu/strain-info/...l/Sweet_Seeds/

                Zo had je kunnen schatten of je er een beetje in de buurt bij zit.
                Tis een bijna pure indica plant en weet niet of die nog zal overtreffen naar 10 + weken bloei.
                Heb zo'n idee dat je ongeveer tegen week 6 aanzit bloei, trichomen zitten wel lekker vol.
                Je afbloei periode zal je goed onder de knie krijgen als je wat meerdere kweekjes gedaan hebt.

                Als ie goed afgebloeid is zie je vele bruine haartjes en trichomen oogst je vol wit of iets amber naar je smaak.
                Er blijven altijd wat nieuwe pisteltjes komen, maar daar moet je dan niet meer op focussen .
                En t kan ene hard gaan laatste weken bloei dus blijf allert .
                Er zijn altijd toppen die eerde klaar zijn als de rest maar das maar een klein percentage.
                Aan jou de keuze in welke week bloei de plant zit, i.vm. voeding/boost en de tijd dat je nog wil spoelen.

                Maak er wat moois van en veel geluk.

                Hippie .
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
                  Die top is zeker nog niet klaar. De tijdsduur die de verkoper geeft klopt nooit 2/3/4 weken bij optellen.
                  Uitzonderingen bevestigen de regel. Tot nu toe al mijn sweet seeds planten al na 9 weken kunnen oogsten. 9 weken effectieve bloei, vanaf de eerste pruikjes. Al heb ik geen ervaring met die fast versions, die laat ik voor wat ze zijn.

                  Toppertje, die cream caramel overigens.

                  Comment

                  • The Gardenerr
                    Wicked Stoner
                    • May 2016
                    • 204

                    #10
                    Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

                    Deze versie heeft op papier 7 weken bloei
                    Het is niet de originele maar de gekruiste versie met een autoflower.

                    Bedankt voor jullie hulp. Echt.
                    Ik heb altijd autoflower gedaan.
                    Dit is eerste half gewone omdat het nog een kruising is met een autoflower.

                    Ik ga trouwens altijd voor bijna pure Indica gaan.
                    2 er van zijn getopt 1 fim en dan 2 gewoon.
                    De structuur van de plant is samen met de toppen veranderd en heb zo ook extra tijdsduur gecreëerd aan de gemanipuleerde.

                    Het was een test.
                    Nu gewoon critical kush en netjes afblijven.

                    Ze zullen spijtig genoeg vroeger geoogst worden door een tekort aan kruiden. en mijn critical kush staat mooi om in zijn 25 liter te gaan.

                    Duimen heren (en dames). En nogmaals dank !

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    En één O.G. een nakomertje.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



                    Kijk ook op zamnesia. (Ik kreeg de pagina niet geladen)

                    Comment

                    • kweekvijver
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2016
                      • 129

                      #11
                      Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

                      Ziet er lekker uit. Veel gelezen over die cream caramels en voornamelijk positief.
                      Succes!
                      Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
                      Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

                      Comment

                      • The Gardenerr
                        Wicked Stoner
                        • May 2016
                        • 204

                        #12
                        Re: Wat vind je van deze Cream Caramel?

                        Dank je. Ik zal je de smaak later meedelen.

                        Comment

                        Bezig...