Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?

    Korting op 420shop
    Graag jullie ervaringen en meningen.

    Dank bij voorbaat!

    #2
    Re: Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?

    Besproeien? Nee?

    Comment


      #3
      Re: Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?

      Kaka pipi topic

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Kakka pippi topic
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?

        Ze zeggen dat het goed kan zijn om met een plantenspuit de planten af te spuiten (niet zeiknat) zodat de bladeren dan meer licht op kunnen nemen.

        Zelf heb ik dat maar een keer gedaan met antistress voeding gemikst met water.

        Maar over het algemeen zou ik het niet doen en ze gewoon lekker water geven, moet voldoende zijn (maar hee, wie ben ik).

        Als je het wel doet, zou ik zeker wel zorgen dat je PH juist is, en je niet direct met kraanwater erop spuit (vanwege te veel chloor).




        Succes
        Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
        Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

        Comment


          #5
          Re: Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?

          Ze zeggen dat het goed kan zijn om met een plantenspuit de planten af te spuiten (niet zeiknat) zodat de bladeren dan meer licht op kunnen nemen.


          Gaat de zon of lamp daar dan harder van branden?

          Comment


            #6
            Re: Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?

            In het boek "gewoon op grond" staat te benevelen vlak na de lamp dooft. Vooral aan de onderkant van de bladeren.
            De luchtvochtigheid gaat verhogen.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Hij blijft zelfs tot in de 2de week bloei dat doen.
            Al is het me niet duidelijk wat het oplevert.

            Comment


              #7
              Re: Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?

              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
              -P

              Gaat de zon of lamp daar dan harder van branden?

              hahaha, dat zelfde kwam in mij op toen ik het las dat het goed was dat te doen. Geloof er zelf ook geen bal van.




              @gardenerr
              In boeken staat zoveel wat niet klopt, bijna dezelfde onzin als de bloeitijd die de producent vermeld
              Gewoon lekker ervaringen lezen hier op het forum en zelf een beetje de plant leren kennen, zoals ze mij hier ook meerdere malen vertellen.
              Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
              Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

              Comment


                #8
                Re: Is het belangrijk je planten te besproeien met afgezuurd water tijdens de groei?

                Oorspronkelijk geplaatst door kweekvijver View Post
                hahaha, dat zelfde kwam in mij op toen ik het las dat het goed was dat te doen. Geloof er zelf ook geen bal van.




                @gardenerr
                In boeken staat zoveel wat niet klopt, bijna dezelfde onzin als de bloeitijd die de producent vermeld
                Gewoon lekker ervaringen lezen hier op het forum en zelf een beetje de plant leren kennen, zoals ze mij hier ook meerdere malen vertellen.
                Thanks mate.

                Comment

                Bezig...
                X