Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

scrog vraag wanneer precies in bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    scrog vraag wanneer precies in bloei

    Korting op 420shop
    ik ben bezig met een scrog mijn plant is nu 5centimeter onder het net en net hang 20cm van pot af wanneer ga ik nu precies op 12-12?
    wanneer de eerste toppen tegen net komen dan op 12-12? en dan pas opbinden tot die stopt met groeien
    of moet ik eerst net voledig volgroeien-binden en dan pas 12-12?
    heb al wa zitten lezen maar zie iedere keer andere methode en weet niet welke nu juist de goede manier is
    wie helpt me
    meer info
    dr120
    400 what spiegelkap
    grote windfan en afzuigbuis
    4 amnesia

    #2
    Re: scrog vraag wanneer precies in bloei

    Mooiste is je netje 3 kwart gevuld en dan omschakelen. Kan iets eerder of later, afhankelijk van het soortje . Dan blijven binden totdat de echte groei ( week of 2 a 3 ) eruit is en dan de boel de boel laten, niet te strak alles vastbinden netje kan ook op 15 cm. Afhankelijk hoe je water geeft. suc6. Gr JB
    Last edited by Jonkie bonkie; 22 May 2016, 21:28. Reden: Netje
    Keep em green

    Comment


      #3
      Re: scrog vraag wanneer precies in bloei

      ok ik zal netje cm of drie zakken dan komen me eerst toppen erogeveer tegen ik zal dan wachten tot de eerste scheuten een centimeter of 7 er boven zijn en dan begin buigen en binden en voor een 3kwart vol laten groeien en dan pas 12-12

      Comment


        #4
        Re: scrog vraag wanneer precies in bloei

        Ik zou amnesia niet het net tot 3/4de laten vullen. Je trekt beter een foto hoe ze er nu voor staan want zonder foto's wordt dat moeilijk.

        Comment

        Bezig...
        X