Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Setup Upgrade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Setup Upgrade

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ik ben van Belgie en ik heb binnekort mijn eerste groei achter de rug.
    Ik heb Northern Lights, Amnesia Haze, Royal Dwarf en nog een onbekende zaad gegroeid, allemaal Autoflowers.

    Ik heb enorm veel problemen gehad met deze te groeien dus ben ik nu aan het twijfelen welke zaden ik zou bestellen.
    Oftewel zou ik opnieuw 4x Northern Lights autoflowers kopen want van deze plant was ik erg tevreden, oftewel 4x Special Queen 1 Regular.

    Maar deze beslissing staat nog niet vast, ik heb veel tijd en een middelmatig budget, wat raden jullie mij aan? En van welke site?


    Momenteel gebruik ik 'DCM Kwaliteits - Potgrond Terrau'
    Een amerikaanse vriend van mij zei dat ik Fox Farm Ocean Forest met een mix van 25% Perlite moest bestellen, ik zoek het equivalent waarvoor ik niet te ver moet rijden of dat ik online kan bestellen zonder een zak geld uit te geven aan verzendingskosten.

    De voeding die ik gebruik is 'DCM vloeibare meststof voor kamerplanten'
    Ook hiervoor zoek ik een upgrade als jullie vinden dat dit niet goed genoeg is.

    Ik zoek ook iets waarbij ik de natheid/voeding enzo kan meten, zodanig dat ik weet hoe veel ik moet toevoegen.

    Voor het licht, ik heb nu 4 CFL's van 20 Watt denk ik.
    Ik zou graag upgraden naar een HPS lamp.
    Dit had ik in gedachten: https://www.growshoponline.nu/vmchk/...-hamerslagkap/

    Ik zou deze setup in mijn wijnkelder zetten, is ondergronds.
    Ik ben bang dat er insecten aan zouden zitten dus zou ik ook graag een eventuele oplossing hebben daarvoor.

    Voor luchtcirculatie heb ik gewoon een klein blazertje, ik heb nog een grotere ventilator maar ik denk dat deze te sterk zou zijn.

    En als laatste heb ik nog iets nodig om de lampen aan op te hangen, hoe doe ik dit best?

    Ik heb eens zo'n 'Rope ratchet' koorden gezien die je kan bevestigen aan je lampen en die zo ophangen, maar dan heb ik nog altijd niets om het aan te bevestigen in het plafond, het plafond is van beton.

    Laat me weten wat jullie denken! Alvast bedankt.
    Attached Files

    #2
    Re: Setup Upgrade

    Heavy in de bloei, succes man. Nog even en roken maar...
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: Setup Upgrade

      Niemand die informatie heeft over een site waar ik deze dingen kan bestellen?

      Comment


        #4
        Re: Setup Upgrade

        Ik weet een heel goede shop net over de grens

        https://www.nomercyshop.nl/shopping_cart.php

        Neem contact op met shop en vraag wat je allemaal nodig hebt. Zoals EC en pH meter. Eventueel tensiometer.
        En de eigenaar stelt een goede voedingslijn voor je op.

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Setup Upgrade

            Weet iemand toevallig wat de 6e foto inhoudt? Ik heb dat ook bij een van mijn plantjes en maak me er best wel zorgen over. Staan overigens gewoon voor het raam.

            Comment


              #7
              Re: Setup Upgrade

              Beetje vreemd verhaal, ze staan voor het raam met verlichting die
              je wilt upgraden naar hps?

              En als je naar de kelder wilt verhuizen zult je toch ook een behuizing
              moeten maken of kopen om de verlichting en niet te vergeten
              de afzuiging en ventilatie te kunnen regelen!

              Zou je een complete tent of box kopen zijn gelijk je ophangproblemen
              opgelost!

              Comment


                #8
                Re: Setup Upgrade

                Oorspronkelijk geplaatst door Old Dagga View Post
                Beetje vreemd verhaal, ze staan voor het raam met verlichting die
                je wilt upgraden naar hps?

                En als je naar de kelder wilt verhuizen zult je toch ook een behuizing
                moeten maken of kopen om de verlichting en niet te vergeten
                de afzuiging en ventilatie te kunnen regelen!

                Zou je een complete tent of box kopen zijn gelijk je ophangproblemen
                opgelost!
                Sorry voor de verwarring, maar ik ben de OP niet.
                Ik Heb alleen een soortgelijk probleem met de verkleuringen.
                Na een beetje rondspeuren kom ik uit op Ph-problemen, maar aangezien ik nog nooit eerder gekweekt heb, weet ik het niet zeker..

                Comment

                Bezig...
                X