Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen kweek advies nodig (licht en verwarming)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Binnen kweek advies nodig (licht en verwarming)

Korting op 420shop
    Hey iedereen !

Ik ben sinds kort begonnen met kweken.. heel interessant allemaal om er over te leren.
    Mijn vraag is wat adviseren jullie mij te kopen als ik begin met een goede verlichting/verwarming voor mijn eerste binnen kweek plantjes?
    De plek waar ik ze neer ga zetten is op zolder, hier blijft het normaal ook redelijk koud voor wiet planten (buiten temperatuur)
    Dus waar zou ik het beste mee kunnen beginnen?
    Waar kan ik de juiste belichting/verwarming bestellen en welk merk?
    Zijn er nog meerdere dingen wat ik zou kunnen gebruiken wat niet al te veel in de kosten loopt maar wel efficiënt is?

Ik hoor graag van jullie kwekers!!
    Peace

Re: Binnen kweek advies nodig (licht en verwarming)

Kijk eens 1 a 2 topics lager of bij de stickies. Die vraag wordt letterlijk elke week opnieuw gesteld.

Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

Comment

verwarming in de zomer? euh geloof dat jeje iets beter moet inlezen

Comment

Ik kweek op een af en toe op mijn zoldertje in een ongeïsoleerde schuur en het eerste grote probleem dat ik tegenkwam was de lage temperaturen. Met de afzuiging aan krijg je een hok nooit warm als de temperatuur nog maar onder 15 °C daalt. Daarom heb ik mezelf voor €100 een warmtewisselaar gebouwd. Ongelofelijk energiebesparend (ik vermoed dat ik met een 120W buisverwaming alles optimaal op temperatuur krijg ongeacht de buitentemperatuur. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...827-Verwarming , hier staat een tekening.

Comment

Bezig...
        X