Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek,hulp gevraagd!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnenkweek,hulp gevraagd!

    Korting op 420shop
    Goeiedag allemaal,
    zogouw dat mn plantjes dat aan het voorgroeien zijn naar buiten gaan, bn ik van plan om in de groei doos vn 80cm hoog gwn kleine pantjes met dikke toppen te laten groeien dus ik zoek hierover zoveel mogelijk informatie, voor een goeie oogst, heb dus een hok van 80 kubieke cm en zou er graag 2 plantjes in willen grootbrengen, (uitbouwen is mogelijk).
    Nu dit zou ik zien zitten met spaarlampen...wel laat jullie gedacht maar de vrije loop gaan grtzz
    Wil je van Bil bel dan naar GIL

    #2
    Re: Binnenkweek,hulp gevraagd!

    Oorspronkelijk geplaatst door DenGiles View Post
    Goeiedag allemaal,
    zogouw dat mn plantjes dat aan het voorgroeien zijn naar buiten gaan, bn ik van plan om in de groei doos vn 80cm hoog gwn kleine pantjes met dikke toppen te laten groeien dus ik zoek hierover zoveel mogelijk informatie, voor een goeie oogst, heb dus een hok van 80 kubieke cm en zou er graag 2 plantjes in willen grootbrengen, (uitbouwen is mogelijk).
    Nu dit zou ik zien zitten met spaarlampen...wel laat jullie gedacht maar de vrije loop gaan grtzz
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...een-t2821.html en http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ant-t3613.html
    grow da weed, smoke it's buds

    Comment


      #3
      Re: Binnenkweek,hulp gevraagd!

      dankuwel, ben ik al een pak mee, ja die kubieke cmXD is wat fout wss tis dus 80 op 80 op 80 maar kzou het eventueel og wat hoger kunnen laten uitlopen..merci voor de hulp maat juuuww
      Wil je van Bil bel dan naar GIL

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Binnenkweek,hulp gevraagd!

          Oorspronkelijk geplaatst door Jona
          80 op 80, en hoe hoog mag dat dan wezen?
          zeg is het nu zo moeilijk om te lezen?

          80 op 80 op 80


          Peacah!
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment


            #6
            Re: Binnenkweek,hulp gevraagd!

            Wel kijk mensen het is dus een kubus(met allemaal zelfde groote van vlakken, en elk vlak is 80 op 80 cm dus ->>> hoogte 80 cm->breedte 80cm ->lengte 80cm zijn we mee?:p
            Wil je van Bil bel dan naar GIL

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Binnenkweek,hulp gevraagd!

                jups, dus eig best een growtent aanschaffen?nieuw kost dat toch stukken vn mensen?:/
                Wil je van Bil bel dan naar GIL

                Comment


                  #9
                  Re: Binnenkweek,hulp gevraagd!

                  scroggen is aangewezen! Mijn kweekhoogte is iets van een 20cm (potten en lampen al afgetrokken), da's pas weinig! je moet gewoon goed scroggen en toppen Met 60 kom je er echt wel
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment


                    #10
                    Re: Binnenkweek,hulp gevraagd!

                    en wat zou de opbrengst zijn?ruw geschat?als ik het goe vol stoemp?kzou er toch wel makelijk 100w in kwijtkunnen aan spaarlampen
                    grtz
                    Wil je van Bil bel dan naar GIL

                    Comment


                      #11
                      Re: Binnenkweek,hulp gevraagd!

                      Stukken van mensen? Je hebt echt goedkope hoor, niet zo groot dan maar dat lijkt me gepast voor je als ik zo je afmetingen hoor. Je moet maar eens rondneuzen op Growshopalien.com/onlineshop
                      Daar vind je wel wat .
                      En trouwens, je haalt het er echt uit hoor. Anders moet je maar naar de Brico ofzo om planken en materiaal om zelf wat in elkaar te knutselen. Maar die moeite bespaar ik mezelf liever en ik reed gewoon om een growtent, heb je toch voor het leven en is echt ziek handig!

                      Comment

                      Bezig...
                      X