Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtvogtigheid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Luchtvogtigheid

    Korting op 420shop
    Ik heb gemerkt dat tal van mensen problemen hebben met hun luchtvochtigheid, maar ik kon geen overeenkomende omstandigheden vinden dus vandaar deze post.

    Mijn kweek ruimte is in een soort van inloopkast in de woonkamer. Hierdoor is de luchtvogtigheid altijd zeer laag. Ik heb geprobeerd deze op te krikken door een mist-apparaat te kopen (o.a. MistMaker) maar deze gaan na 3 tot 4 weken kapot. Tevens geeft deze zo'n hoeveelheid mist dat deze op een tijdschakelaar gezet dient te worden.
    Aangezien het erg onhandig is om deze iedere maand te ruilen, en deze langzamerhand uit de schappen gaan zocht ik naar een alternatief.

    Ik zoek iets dat bij zowel de groei- als de bloeifase gebruikt kan worden. Liefst geen al te grote afmetingen aangezien de ruimte schaars is. Ik ben geen voorstander van natte-handoeken of emmers warm water te gebruiken aangezien ik de ruimte zo leeg en schoon mogelijk wil houden, mede door het ruimtegebrek.

    Roept u maar

    #2
    Re: Luchtvogtigheid

    Je hebt ook luchtbevochtigers die niet met mist werken. Heb hier ene staan, en eigenlijk zuigt da gewoon lucht door een natte spons/filter. De spons hangt met de onderkant in het water.
    Daarmee kan al een aardige ruimte in een korte tijd goed vochtig maken, en kan op 2 snelheden draaien. Er kan zo'n 8 liter water in, en je kan die in een dag verdampen
    Een nadeel echter is dat het iets wat meer lawaai maakt dan een gewone ventilator aangezien je de lucht door een spons/filter trekt.

    Last edited by Painkiller; 14 April 2009, 19:08.
    Greetzz

    Comment


      #3

      Comment

      Bezig...
      X