Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afzuiging lucht en frisse lucht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    afzuiging lucht en frisse lucht

    Korting op 420shop
    hallo
    ik ben nieuw, heb wel wat ervaring met buitenkweek, maar nu ga ik voor het eerst binnen beginnen.
    het is niet om handel te drijven, maar ben het zat om elke week, aan gezien ik in zeeland woon, 1,5uur te rijden voor 5 gram weed, mijn vriendin koopt dan voor mij dus 10 gram totaal red ik net geen week mee, dus... ook de kwaliteit en de manier hoe het soms verkocht word net of hij nooit geknipt is geweest, nee genoeg !!

    maar nu mijn vraag
    de afzuiging (buisventilator) en de fan moeten de die blijven aanstaan ook al brand de lamp niet?

    ik heb geen warmte regelaar en zo, ga het eerst zo proberen wat ik nu heb was al een kleine investering voor mij
    maar met de tijd mischien
    heb nu ruimte 120x120x2mm, 600 watt lamp, buis ventilator, mini fan, ga 10 plantjes zetten 5x white widow 5x top44

    groetenfellow blowers
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

    #2
    Re: afzuiging lucht en frisse lucht

    Ja , de ventilatie altijd laten aanstaan ivm. afvoer zuurstofrijke lucht en aanvoer van koolzuurrijke lucht.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: afzuiging lucht en frisse lucht

      merci robba

      ben net bezig met alles aan te sluiten se
      robba, ik lees hier veel op het forum over warmte regelaars, luchtvochtigheidregelaars en zo....heb ik dit ook allemaal nodig?
      of lukt het ook zonder ik rij straks naar de karwei om een dimmer die ga ik tussen de fan zetten, las daarstraks iets dat hij anders voluit mss te veel afzuigt, klopt dat?
      ben echt benieuwd want wil het wel goed doen al doe ik het met een minimum
      zal spoedig fotos posten hoor
      groetjes
      you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

      Comment


        #4
        Re: afzuiging lucht en frisse lucht

        Ja je moet hem zeker als het licht uit is dimmen anders wordt het te koud in je kast/tent.
        Daarom is een warmteregelaar erg makkelijk anders moet je zelf steeds je fan harder of zachter gaan zetten.

        Grtz.

        Comment


          #5
          Re: afzuiging lucht en frisse lucht

          ik denk niet dat de mijne snachts aanstaat , lichten zijn uit , word niet te warm dus afzuiging schiet niet aan ook :/
          mvg

          Comment


            #6
            Re: afzuiging lucht en frisse lucht

            In principe moet je afzuiger ook aanliggen snachts, voor afvoer van oude lucht en aanvoer van verse lucht.


            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: afzuiging lucht en frisse lucht

              Oorspronkelijk geplaatst door prorider View Post
              ...ik rij straks naar de karwei om een dimmer die ga ik tussen de fan zetten...
              Greetzz

              Comment


                #8
                Re: afzuiging lucht en frisse lucht

                Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
                Ja je moet hem zeker als het licht uit is dimmen anders wordt het te koud in je kast/tent.
                Daarom is een warmteregelaar erg makkelijk anders moet je zelf steeds je fan harder of zachter gaan zetten.

                Grtz.
                hey robba
                merci nog voor de tip ben nog snel even naar karwei gereden voor een dimmer 15euro en perfect geen brommen, valt goed mee, beetje gezoem( valt te verwaarlozen) van de trafo, voor de rest top staat klaar om de hobby te starten

                morgen ga ik mn zaadjes ontkiemen

                grtz
                you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                Comment


                  #9
                  Re: afzuiging lucht en frisse lucht

                  Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                  In principe moet je afzuiger ook aanliggen snachts, voor afvoer van oude lucht en aanvoer van verse lucht.


                  Grtz
                  oke zal dat dan maar laten aanstaan,mischien gewoon wat lager draaien aangezien de lamp dan niet brand en dus ook minder warmte?
                  grtz
                  you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                  Comment

                  Bezig...
                  X