Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo medehobbykwekers,

    Mijn planten vertonen sinds een 10 gele/zeer lichte bladeren, waarop ik beginnen voeden ben net Plagron Alga Bloom (dag 1,2,3=1ml dag 3,4=1.5ml tot ik nu sinds 2 dagen op 2.5ml zit) nadat de 6 weken voorbemeste Royalmix begon uit te werken.
    Ik zuur niet af omdat ik bio groei.
    De planten staan nu 26 dagen in effectieve bloei.
    Op zich zou je denken voedingstekort maar de puntjes beginnen te verbranden dus ben ik de voeding wat aan het afbouwen, toch blijven de gele bladeren ondanks de zeer licht overvoeding.
    Attached Files
    Last edited by BeGrow; 23 August 2016, 22:34.

    #2
    Gele bladeren

    Je zult wel iets meer info moeten geven wil hier een antwoord op te geven zijn. Licht?, soort plant, temp, lv, etc. En een betere foto van je bladpuntjes. Ik zie ze zo niet...
    Het blad onder je scrog wat te weinig licht meer krijgt is in feite nutteloos en sterft af. Althans, daar moet je niet gek van op kijken. Verder ziet het er voor mij uit als een mooi veldje.

    Comment


      #3
      Re: Gele bladeren

      Ze staan onder 400W HPS, lamphoogte 45 cm. Verder zijn het 4 x OG kush en 1 x Himalayah gold in scrog (duh ��). Vochtigheid in aarde wordt gemeten en een blumatmeter dus dat lijkt me ok. De temperaturen 's nacht liggen rond 21 graden en overdag zo'n 27 graden. Een betere foto volgt vanavond!

      Comment


        #4
        Re: Gele bladeren

        Die bleekste in het midden is de Himalaya Gold ? Voor mij ziet het er uit alsof die verbleking in het midden vooral op je hoogste bladeren zit.
        Als je vanavond foto's maakt, zet je dan de hps uit ?

        Comment


          #5
          Re: Gele bladeren

          Je hebt geen groeivoeding gegeven ?

          Bladproblemen -> helpdesk
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Gele bladeren

            Negeer dit lapje tekst ; tjirp moet eens goed slapen.

            Comment


              #7
              Re: Gele bladeren

              Alvast bedankt voor het meedenken mannen!
              Hij heeft geen groeivoeding gehad, de problemen begonnen maar zo'n 14 dagen na overschakelen op12/12.
              Himalaya is de plant linksvoor. En het klopt inderdaad dat de verbleking vooral bovenaan zit, ik heb elke dag de lamp al verhoogd tot ik nu op zo'n 47 cm boven de hoogste bud zit, wat ik al vrij hoog vind.
              De verlichting was trouwens uit toen ik deze fotos nam .

              Comment


                #8
                Re: Gele bladeren

                Grond geraakt langzaam uitgeput he. Groeivoeding meegeven en klaar.

                Comment


                  #9
                  Re: Gele bladeren

                  Bloeivoeding bedoelt u?

                  Comment


                    #10
                    Re: Gele bladeren

                    Nee nog wat extra groei, naast de bloei. Tis iets te vroeg voor herfst. Is wat lastig want je moet alleen die bijvoeden. Maja, je kan ze ook volledig de bladeren laten leegtrekken. Heb je wsl wat minder grammen, maar betere kwaliteit.

                    Comment


                      #11
                      Re: Gele bladeren

                      Ok, bedankt! Komt dit door een stikstoftekort?

                      Comment


                        #12
                        Re: Gele bladeren

                        Geen idee, mij maakt het niet uit wat er juist tekort is. Groeivoeding is compleet. Dus of dat nu stikstof of calcium of magnesium is boeit voor mij ni echt, die groeivoeding trekt dat wel recht.

                        Comment


                          #13
                          Re: Gele bladeren

                          Ok, bedankt mannen! En thanks beowulf, voeding is besteld!

                          Comment

                          Bezig...
                          X