Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Complete kweektent waar kopen jullie die

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Complete kweektent waar kopen jullie die

    Afbouwen, van 18u naar 17u naar 16u naar 15u naar 14u naar 13u naar 12uur, de meeste doen lekker lollig van 18 naar 12 BAM, lekker natuurlijk he? geeft ook stress.
    onderste vertakkingen zullen op den duur geen licht meer krijgen dus knip ik het overtolligen gedeelte eraf zodat er meer kracht naar het gedeelte kan gaan waar ze het nodig hebben.
    mijne zijn stressloos, monsterlijk en nonfem/nonautoflower rotzooi

    Comment


      #17
      Re: Complete kweektent waar kopen jullie die

      Er zit alleen maar wat spint op.

      Comment


        #18
        Re: Complete kweektent waar kopen jullie die

        in een ds90 hang je best 2x 270w spectrabox
        verbruik is dan 2x180w dus 360w
        got brainwater in my boots

        Comment


          #19
          Re: Complete kweektent waar kopen jullie die

          Vooral als 4 3590 cobs even duur zijn als 1 zo'n spectrabox, 160 watt minder verbruiken en wsl meer licht produceren. Zou ik ook zeker voor twee spectraboxen gaan.

          Comment


            #20
            Re: Complete kweektent waar kopen jullie die

            het voorstel was een ds 90 met 1 spectrabox 270
            ik poogde alleen op te merken dat 1 te weinig is

            http://www.todogrowled.es/productos/...ct-12365231424

            als ik nu iets zou aanschaffen en geen zin had om te knutselen

            indertijd een spectrabox 4 360w gekocht verbruik 240w doet wat ie moet doen ,is ideaal in een 60x60 of 70x70 tentje
            Last edited by toerist123; 17 September 2016, 15:24.
            got brainwater in my boots

            Comment


              #21
              Re: Complete kweektent waar kopen jullie die

              Beowulf, speciaal voor jouw volgen er over 2a3 weken wat fotos. Succes met je setup, met zulke reacties kom je wel btw, geen spinnetje te zien hier, al 3 weken niet.

              Succes G

              Comment


                #22
                Re: Complete kweektent waar kopen jullie die

                Gij waart diegene die zei dat em spint had op zen planten. En, eens spint in je ronde blijf je der mee zitten. Dat afbouwen, tsja. Binnen kweken is sowieso al onnatuurlijk. Wiet kweken is an sich al onnatuurlijk en stressvol voor een plant want het enige wat die wil is zaden aanmaken. Dan vind ik het vrij lachwekkend om af te geven op direct overschakelen naar 12/12 om dan te stellen dat een week lang afbouwen wel compleet stressloos is. De zon komt hier morgen ook niet ineens een uur later op.

                Comment


                  #23
                  Re: Complete kweektent waar kopen jullie die

                  Ik ben van mening dat je het beste bij mij je spullen haalt puur omdat dat beter is voor mij

                  Comment


                    #24
                    Re: Complete kweektent waar kopen jullie die

                    Hi Jungleman,

                    Goeie vraag ,denk onwetendheid!na jaren kopen in de sjop was ik het zat ,de kwaliteit gaat achteruit fo is kort leverbaar ,ook in mijn vertrouwde sjop waar ik al 21 jaar kom hebben ze moeite met de kwaliteit ,op zich logisch gezien de hoeveelheden die er verstookt worden echter had ik daar gewoon geen zin meer in.

                    Dus afgelopen 3 dagen zomer dit jaar had ik een autoflower white widow buiten prima opbrengst maar met een echte kwaliteit die voor mij ongekend was ,de autoflower beviel prima en ik was ge-intrigeert door de kwaliteit,en dat zonder bijvoeden in de groei alsmede in de bloei gewoon niks meer dan een plons regenwater en zo nu en dan tapwater.

                    ik dacht altijd dat reguliere zaden bomen werden van 2 meter ,althans die had ik back in the day bij mams in de tuin altijd.

                    nu setje gekocht en gaan we gewoon lekker spelen en proberen ,loop tegen veel aan maar vind het nog leuk ,en als Led niks wordt ga ik gewoon over op hps.

                    Thanks voor je advies!

                    Oorspronkelijk geplaatst door jungleman View Post
                    Hey,

                    vraagje, waarom autoflowers? dat zijn planten die al erg gestresst zijn en je kweekt binnen dus heb je dat echt niet nodig, timer kopen en gewoon 18 uur aan houden tot de stammen lekker dik zijn, onderste gedeelte eraf knippen ongeveer de helft, 2 dagen wachten en dan afbouwen in 6 dagen naar 12 uur.

                    koop dan regulars en selecteer je planten. kost iets meer maar je kan er ook veel meer mee doen.

                    kweektent, mamoet altijd de beste geweest.
                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Thanks toerist123,

                    Ik heb nu een 480 watter hangen in een ds90 tentje ,ga nog even piemelen met hoogtes ,vocht,en grond les voor nu is ik had makkelijk een 2 bij 2 tent kunnen hebben....

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    gemiste kans...,ik had met liefde gelkocht bij je sterker nog daar ging mijn insteek van dit topic over "prefered supplier" ,ik heb nu een 90 90 200 tentje ,dit lijkt nu al te klein te worden maar ik ga eerst een paar kweekje doen om te kijken wat ik nodig heb voor mijn ultieme set up

                    Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
                    Ik ben van mening dat je het beste bij mij je spullen haalt puur omdat dat beter is voor mij
                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Ik wil een ieder bedanken die de moeite heeft genomen om te reageren ,het topic liep voor mij wat uit op een discussie met pros en cons die zocht ik niet,ik zocht een goede betrouwbare leverancier daar het internet vol zit met lolbroeken en ik persoonlijk liever meer betaal voor betrouwbaar dan goedkoop.

                    indien het me lukt kom ik uiteraard terug met een kweekverslagje of meerdere

                    wat heb ik gekocht
                    Secret Jardin 90x90x200
                    Mars Hydro reflector serie 480 watt
                    200m3 koolstoffilter
                    buis fan
                    inlaat 150 mm
                    wat beugeltjes en klemmetjes en stroomtoebehoren
                    PH water meter
                    PH grond meter
                    Hygrometer

                    En dat was het wel zo een beetje.Levering was super snel zondag besteld woensdag in huis,in elkaar zetten is relatief simpel,stukje common sense en je komt er wel ,ledbox is plug en play.

                    Comment


                      #25
                      Re: Complete kweektent waar kopen jullie die

                      veel plezier met je aankoop en laat ons enkele foto's zien dat zegt meer dan een gehele brief
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                      KEEP ON GROWING AND SMOKING

                      Comment

                      Bezig...
                      X