Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 in 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 in 1

    Korting op 420shop
    jow gasten, kheb vraagje...

    is het mogelijk van meerdere zaden in 1 pot te plaatsen? het zijn potten van 30diameter en 25 hoogte... ik hoop het want kan het nie over het hart krijgen van men gekiemde lieveling overboord te rammen...

    khad namelijk voor dat 1 van men negen plantjes(nog)nie was bovengekomen en had ik dus voor het zekerste maar 2 zaden doen kiemen.
    komen ze wel niet alletwee open...maar das het ergste niet,zelfzeker als ik ben begin in zo voorzichtig wa in die pot te woelen,en wa veronterstel ik,dat er een dikke brok uit die bat-mix boven het jonge plantje zit...

    Nu sta ik hier met de 2 gekiemde zaden...

    dank bij voorbaat he,maar da wisten jullie toch al...
    ______Grtz______
    ---Canna_Loop---
    _______________

    #2
    Re: 3 in 1

    Woelen is zeker niet bevorderlijk voor je plantje. Het blootstellen van de wortels aan licht ook niet.

    Wat ga je doen als 1 van de 3 zaadjes een mannelijk plantje geeft ? De wortels van de 3 plantjes zijn dan verstrengeld, en dan krijg je deze niet meer eruit zonder de andere plantjes te beschadigen. De enige oplossing is dan afknippen. maar dan gaat de energie naar het kapotte plantje om deze weer te laten groeien.

    Heb je niet ipv 1 grote pot 3 kleintjes ? Het is mijns inziens sowieso beter om te beginnen in een klein potje ivm het ontwikkelen van de wortels. Als ze dan wat groter zijn, kun je kijken of ze zich allemaal even mooi ontwikkelen, en wellicht is er dan een ander plantje van de overige 9 die je wilt vernietigen omdat deze niet goed is. Dan heb je weer plaats.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: 3 in 1

      30 diameter en 25 hoogte

      is dat 18 literpot ofzo?

      ik had 5 zaadjes per 25 liter en ging prima

      inderdaad gewoon de mannen eruitknippen, why not?

      ontwikkelen van de wortels is inderdaad soms beter met kleine potjes, maar hoeft niet perse.

      gewoon doen

      greetz

      Comment


        #4
        Re: 3 in 1

        kga ze in de vrije natuur plaatsen...
        stiekem wat meststof gaan toedienen
        ______Grtz______
        ---Canna_Loop---
        _______________

        Comment

        Bezig...
        X