Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleem of niet tent trekt vacuum?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    probleem of niet tent trekt vacuum?

    Korting op 420shop
    hoi hier prorider weer

    mn tentje staat eindelijk in elkaar alles is aangesloten en weggewerkt, kabels en electro-shema in orde zaadjes staan te ontkiemen....dus bon

    vandaag wou ik eens testen en ben in de tent gaan zitten (alles afgesloten!) wel toen ik de lampen en afzuiging aanstak zag ik hoe de wanden stilletjes naar elkaar kwamen na een tijdje stonden de 4 wanden helemaal bol (lol) tent trekt dus vacuum
    is dit normaal? moet dit zo?

    als ik een ventilatiestripje open zet dan is het een pak minder of zelfs bijna niet, wel komt er dan onderaan een streep licht naar buiten natuurlijk , niet dat dat erg is want ik laat ze toch overdag branden, maar in de winter wanneer het vroeg donker is denk ik dan vooruit is wel minder ze staat namelijk in mn tuinhuis en daar staan ramen in
    zal tegen volgend weekend zeker eens fotos posten voor jullie mn bescheiden tentje eens te laten zien

    groetjes
    Last edited by prorider; 18 April 2009, 19:17.
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

    #2
    Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

    heb je dan ook een luchtaanvoer? als je die hebt is het praktish nie mogelijk dat ze vacuum trekt...
    maar dit geeft niet,als je temperatuur maar i.o blijft...
    ______Grtz______
    ---Canna_Loop---
    _______________

    Comment


      #3
      Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

      Oorspronkelijk geplaatst door Canna_Loop View Post
      heb je dan ook een luchtaanvoer? als je die hebt is het praktish nie mogelijk dat ze vacuum trekt...
      maar dit geeft niet,als je temperatuur maar i.o blijft...
      hoi
      nee ik heb er gewoon een fan inhangen is dat niet genoeg?
      ik heb wel alles heel goed afgeplakt met ducktape, mischien te goed??

      groeten,
      Last edited by prorider; 18 April 2009, 19:16.
      you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

      Comment


        #4
        Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

        er moet ook verse lucht in komen, alles wat je met de afzuiging eruit haalt , moet aangevuld worden... als de tent vacuum trekt is er dus niet genoeg aanvoer van verse lucht, maak een doosje of iets dergelijks om zo'n tocht ritsje en het licht wordt in de doos opgevangen en toch komt de frisse lucht naarbinnen
        Last edited by Mr_3ppozz; 18 April 2009, 21:20.
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          #5
          Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

          hatsjikidee daar is niks meer aan toe te voegen

          Comment


            #6
            Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

            oke doe ik
            merci
            you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

            Comment


              #7
              Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

              Ik deed gewoon de rits aan de achterkant, waar geen licht aankomt, wat meer open (wel opletten dat er geen licht door kan). Zo werd al heel wat aanvoer mogelijk gemaakt.
              Maar dat probleem had ik dus ook, kwestie dat je je niet alleen hoeft te voelen

              Greetzzz

              Jona

              Comment


                #8
                Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

                Heb ook dat probleempje, moesten ze eens die inlaat gat groter maken enzo...
                Zelf mijn fan controller als die op 50 of 60% staat zuigt die ook nog tamelijk vacuum, wel minder erg.

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

                  meende dat er minimaal 2 keer inlaatopening in de darkrooms zit.

                  als ie nie meer vacuum trekt dan betekend dat dat de lucht er harder in gaat dan eruit en zorgt voor geurtjes buiten de kweekruimte.

                  wat ik zelf doe is 1 van de 2 inlaatopeningen actieve inlaat en de 2e een lose stuk luchtslang met een mooie bocht erin welke bij een teveel aan onderdruk deze automatisch compenseerd tot een voor mij acceptabel niveau.

                  succes!

                  Comment


                    #10
                    Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

                    Hier gaat het over een homebox, met 1 inlaat.
                    Thx voor de tip.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

                      mijn 2 onderste ritsen laat ik altijd open staan,en ik heb de 2 zijflappen ook omhoog en mijn homebox gaat nog maar een heel klein beetje naar binnen toe...

                      grtzzz

                      Comment


                        #12
                        Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

                        Bij mij dezelfde situatie, aangezien ik een zware afzuiger (500m3) er op heb zitten, maar:
                        Op alle vier de inlaatgaten heb ik een luchtslang zitten die verse lucht aanzuigt van onder mijn dakpannen. Daardoor creeer ik onderdruk wat nodig is voor het voorkomen van geurtjes, maar door de relatieve hoge onderdruk wordt er zeer veel verse lucht (dus veel CO2 ) mijn tent ingezogen wat tevens een zeer positieve effect heeft op het handhaven van mijn temperatuur (ik gebruik een 600 watt lamp zonder cooltube in een tent van 1m2).
                        Ondertussen ben ik drie weken onderweg en zijn de groeiresultaten zeer veelbelovend volgens de mening van de vrienden-experts.
                        Maar ik moet wel zeggen dat je door het 'indrukken' van de zijwanden eigenlijk een kast overhoudt van 90cm x 90 cm ipv 1m2

                        Lang verhaal kort maken, Onderdruk is naar mening en korte ervaring juist goed, mits er voldoende verse (buiten)lucht kan worden aangezogen.
                        Een vacuum zorgt er volgens de vriendenclub er voor dat de dames accuut stoppen met ontwikkelen....

                        Succes!

                        Fashim
                        Last edited by Fashim; 2 May 2009, 15:32. Reden: Typo's

                        Comment


                          #13
                          Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

                          Ik heb het omgekeerde; mijn tent (Homebox) staat bol, maar ik merk geen negatief effect op de nog jonge plantjes...

                          Comment


                            #14
                            Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

                            heb je een actieve inzuiging van verse lucht? dan kan je deze mogelijk iets lager zetten, of de afzuiging wat hoger, als die bol gaat staan krijgt die "teveel" verse lucht
                            sigpic
                            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                            Comment


                              #15
                              Re: probleem of niet tent trekt vacuum?

                              Ik merk wel, nu de lampen wat lager hangen (en er dus meer afgezuigde lucht boven de 1.5m hoogte zit) dat ze iets minder bol staat. Ik hou het in de gaten.

                              Leuk voor 'n nieuwe forumgebruiker om te zien hoe het er hier allemaal aan toe gaat. Twee maal geholpen op een paar minuten tijd... Eat this, telecomtoestanden!

                              Comment

                              Bezig...
                              X