tweeling???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Canna_Loop
    Expert Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 92

    #1

    tweeling???

    Korting op 420shop
    Dit moet ge me toch es uitleggen... , men laatkomer is nu uitgekomen en er komen er nu 2uit op niets van elkaar!?

    kben wel honderd% zeker dat het uit 1zaadje is...

    wat moet ik ermee?
    als ik het laat groeien wat komt er dan van?(mega tweelingplant???)
    of is dit gwn een te vroegen internode?

    srr voor de wazige foto. kheb cirkel getekent voor x meer duidelijkheid.
    Attached Files
    Last edited by Canna_Loop; 19 April 2009, 22:34.
    ______Grtz______
    ---Canna_Loop---
    _______________
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Re: tweeling???

    Ja er staat hier ergens ook een kweekverslag van bobo die dit ook heeft tegengekomen, komt om de zo veel tijd eens voor.
    Als je ze laat groeien worden die zoals gewone plantjes, maar wel dat je er 2 in je medium heb staan. succes ermee.

    edit= http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ling-t101.html
    Grtz
    Last edited by westport; 19 April 2009, 22:34.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • Canna_Loop
      Expert Stoner
      Member
      • Mar 2009
      • 92

      #3
      Re: tweeling???

      merci,kheb da es gelezen en tis wel de moeite om dit es te proberen
      ______Grtz______
      ---Canna_Loop---
      _______________

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: tweeling???

        Hoi je ben niet de enige hoor met een twee ling ik kreeg ook uit 1 zaadje een twee ling gewoon laten staan zou ik zeggen
        Attached Files
        God was never on your side..

        Comment

        • Canna_Loop
          Expert Stoner
          Member
          • Mar 2009
          • 92

          #5
          Re: tweeling???

          Oorspronkelijk geplaatst door sandra
          Hoi je ben niet de enige hoor met een twee ling ik kreeg ook uit 1 zaadje een twee ling gewoon laten staan zou ik zeggen
          zallek zeker doen... is wel de moeite om te zien ontwikkelen... heeft die dan eignlijk voeding en water voor 2 nodig?
          ______Grtz______
          ---Canna_Loop---
          _______________

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: tweeling???

            Nee jho gewoon als 1 plantje behandelen normaal water geven en voeding
            God was never on your side..

            Comment

            • Canna_Loop
              Expert Stoner
              Member
              • Mar 2009
              • 92

              #7
              Re: tweeling???

              owkej thx
              ______Grtz______
              ---Canna_Loop---
              _______________

              Comment

              Bezig...