Eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • amnesiagold420
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Sep 2016
    • 6

    #1

    Eerste kweek

    Korting op 420shop
    Goeimiddag iedereen,
    ik ben begonnen met mijn eerste kweek ben nu ongeveer 2 weken ver en heb een paar vraagjes....[emoji16]
    Setup:
    tent 1.2/ 1.2/ 2
    600w lamp
    Afzuigsys Can-Fan RK 125L / 350m3/h
    12 x 12L AF
    4 x 11L OG Kush.
    Enkele vragen:
    hoe warm moet het in de tent zijn? bij mij is het rond de 20°-21°.
    Hoe hoog moet mijn lamp hangen?
    Iemand tips?

    mvg
    AmnesiaGold

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: Eerste kweek

    Doe ons is een plezier en steek is ne minuut of 10 in de zoekfunctie, rechts bovenaan.

    Comment

    • mafferd
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 1709

      #3
      Re: Eerste kweek

      Alle belangrijke links op een rij, KLIK

      Comment

      • amnesiagold420
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Sep 2016
        • 6

        #4
        Re: Eerste kweek

        FAGGS

        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

        Comment

        • amnesiagold420
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Sep 2016
          • 6

          #5
          Re: Eerste kweek

          antwoord dan niet op mijn bericht als het je niet aan staat!

          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: Eerste kweek

            45-50° en ne meter 20

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #7
              Re: Eerste kweek

              Enkele vragen:
              hoe warm moet het in de tent zijn? bij mij is het rond de 20°-21°.
              Hoe hoog moet mijn lamp hangen?
              Iemand tips?
              600 Watt HPS hang je normaal op een 60 cm van de top van de plant. 55 0f 50 kan vaak ook en met een goede wing en spreader kan het vaak nog net iets lager.
              ALs je dat doet zal de temperatuur op tophoogte vanzelf wel wat hoger komen. Tussen de 24 en 26 is eigenlijk best optimaal 28 is al hoog en boven de 30 kom je zeker in de problemen.
              In de winter zal die 350 M3/h afzuigen wel voldoen maar richting de zomer is best wel aan de minne kant is voor 600 Watt HPS.

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #8
                Re: Eerste kweek

                Flauw

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Eerste kweek

                  Ghehe Jahe. Zat me wat te vervelen. Soms is gewoon antwoorden ook best leuk.

                  Comment

                  • amnesiagold420
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Sep 2016
                    • 6

                    #10
                    Re: Eerste kweek

                    super flintstoned! bedankt om normaal te antwoorden fijna nacht nog!

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: Eerste kweek

                      iemand moet het doen

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #12
                        Re: Eerste kweek

                        Er staat hier in mss wel 1000 topics hoe warm het is en hoever de lamp van de planten hangt.

                        tip.jpg

                        Comment

                        • kwekert
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Oct 2016
                          • 28

                          #13
                          Re: Eerste kweek

                          tussen de 26 en 28 graden is ideaal.
                          60-50 cm van de top van de plant

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Eerste kweek

                            Met een normaal kappie en normaal 600W lampie ga je niet op 50cm zitten, da's te laag.
                            60-70cm is reëel.

                            OG kush en autoflowers bij elkaar, dat loopt spaak ey..
                            Die autoflowers hebben de hele periode het liefst 18 uur licht per dag.
                            Die Originele gangsters hebben 12/12 nodig tijdens de bloeiperiode.

                            Dus je krijgt een OGK van 7 meter hoog, of je autoflowers brengen de helft minder op dan ze kunnen.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #15
                              Re: Eerste kweek

                              Oei, nu zie ik door de bomen het bos niemeer.

                              Comment

                              Bezig...