Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HPS Lamp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS Lamp.

    Korting op 420shop
    Hallo ik had even een vraagje over deze lamp die ik binnen heb gekregen, ik heb overal gezocht maar weet niet waar ik een aansluiting ervoor kan vinden, dus maak ik hier een topic.
    Heb hier een paar fotos van de verpakking.

    image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

    Hoop dat jullie t weten, deze is namelijk gewoon voor 1 plant.

    #2
    Re: HPS Lamp.

    toffe lamp manzoals gemeld op de verpakking moet er een e40 fitting bij als je pech heb ook nog een voorschakelaperraat een zogenaamde vsa.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Re: HPS Lamp.

      Bij die lamp hoort een voor schakel apparaat VSA net zoals met TL verlichting, nee dat kan echt niet zonder.

      VSA KLIK HIER

      De lamp moet in een E40 fitting deze zit meestal al voor gemoonteerd als je een reflector kap haalt.


      spiegelkap refelector KLIK HIER


      greetzz

      Comment


        #4
        Re: HPS Lamp.

        Ah top, bedankt mafferd voor een directe link & joremkrank ook bedankt.
        Dus mafferd, als ik die spiegelkap bestel zit die e40 fitting er al in, zoja super dn haal ik ze beide en kan ik aan de slag.

        Comment


          #5
          Re: HPS Lamp.

          Ligt eraan, ben je van plan die lamp in je woonkamer/slaapkamer erboven te hangen of heb je er een hok met afzuiging en bijbehoren voor?

          Comment


            #6
            Re: HPS Lamp.

            Graag gedaan, en ja Die zit er al op gemonteerd.

            succes!

            Comment


              #7
              Re: HPS Lamp.

              Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant View Post
              Ligt eraan, ben je van plan die lamp in je woonkamer/slaapkamer erboven te hangen of heb je er een hok met afzuiging en bijbehoren voor?
              Heb alles er al voor gekocht dit was t enigste wat ik miste.

              Comment


                #8
                Re: HPS Lamp.

                Als je alleen de lamp nog miste en je naast die hps op de foto een bijpassende reflector kap en VSA hebt, en die veilig hebt aangesloten op een geaard stopcontact, dan volgensmij wel..
                Maar ik doe het nu ook pas voor t eerst dus kan zijn dat ik zelf nog iets mis...

                Ik zeg dat van dat geaard er even bij omdat ik er toen ik met alles begon achter kwam geen geaard stopcontact te hebben op m'n kamer en moest toen boren..

                Comment


                  #9
                  Re: HPS Lamp.

                  Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant View Post
                  Als je alleen de lamp nog miste en je naast die hps op de foto een bijpassende reflector kap en VSA hebt, en die veilig hebt aangesloten op een geaard stopcontact, dan volgensmij wel..
                  Maar ik doe het nu ook pas voor t eerst dus kan zijn dat ik zelf nog iets mis...

                  Ik zeg dat van dat geaard er even bij omdat ik er toen ik met alles begon achter kwam geen geaard stopcontact te hebben op m'n kamer en moest toen boren..
                  Heb nu besteld wat ik miste, voorderest is alles goed ben ik zelf ook zeker over, heb een hele setup klaarstaan, geaarde stopcontact heb k zekers, maar toch bedankt als ik t niet wist had ik er wat aan gehad.

                  Comment

                  Bezig...
                  X